Empoderando Artistas Urbanos Emergentes : Creación y Desarrollo de una Marca para la Promoción Musical
Escardíbul Ellina, Sofía
López Miguez, Silvia
Valli, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona.)
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Empoderant Artistes Urbans Emergents : Creació i Desenvolupament d'una Marca per a la Promoció Musical
Títol variant: Empowering Emerging Urban Artists : Creation and Development of a Brand for Musical Promotion
Data: 2024
Descripció: 185 pag.
Resum: En aquest projecte s'ha desenvolupat una marca per impulsar la visibilitat d'artistes emergents en el gènere musical urbà, utilitzant plataformes digitals com a principal mitjà de promoció. Aquesta iniciativa sorgeix en resposta a les barreres que aquests artistes enfronten per obtenir reconeixement i de la necessitat creixent dels usuaris de descobrir noves propostes musicals. Com a resultat, s'ha identificat i explorat un nou nínxol de mercat.
Resum: En este proyecto se ha desarrollado una marca con el fin de impulsar la visibilidad de artistas emergentes en el género musical urbano, utilizando plataformas digitales como principal medio de promoción. Esta iniciativa surge en respuesta a las barreras que estos artistas enfrentan para obtener reconocimiento y de la creciente necesidad de los usuarios de descubrir nuevas propuestas musicales. Como resultado, se ha identificado y explorado un nuevo nicho de mercado.
Resum: In this project, a brand has been developed to impulse the visibility of emerging artists in the urban musical genre, using digital platforms as the main means of promotion. This initiative arises in response to the barriers that these artists face in obtaining recognition as well as the growing need of users to discover new musical proposals. As a result, a new market niche has been identified and explored.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball final de grau
Matèria: Start-up ; Marca ; Promoció ; Música urbana ; Artistes emergents ; Comunicación



185 p, 8.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2024-11-29, darrera modificació el 2024-12-02



   Favorit i Compartir