Rumbo Market: Creació de marca i esdeveniment
Niubó Pla, Laura
Riu Guamis, Òria
Ros Mompín, Ona
Uriach López, Mireia
Enrique, Ana María, 
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
| Additional title: |
Rumbo Market: Creación de marca y evento |
| Additional title: |
Rumbo Market: Brand building and event |
| Date: |
2024 |
| Description: |
111 pag. |
| Abstract: |
El treball final de grau presenta la creació del Rumbo Market, un market de moda enfocat en marques sostenibles i locals, les quals operen exclusivament en línia. El projecte inclou una combinació d'elements com menjar local i música en directe per crear un ambient acollidor. Programat per diverses ubicacions a Catalunya, el Rumbo Market s'estructura al voltant de quatre edicions anuals per abraçar les peculiaritats locals i les estacionalitats. |
| Abstract: |
El trabajo final de grado presenta la creación del Rumbo Market, un mercado de moda centrado en marcas sostenibles y locales, los cuales operan exclusivamente en línea. El proyecto incluye una combinación de elementos como comida local y música en vivo para crear un ambiente acogedor. Programado para varias ubicaciones en Cataluña, el Rumbo Market se estructura alrededor de cuatro ediciones anuales para abrazar las peculiaridades locales y las estacionalidades. |
| Abstract: |
The final degree project presents the creation of Rumbo Market, a fashion market focused on sustainable and local brands, which operate exclusively online. The project includes a combination of elements such as local food and live music to create a welcoming atmosphere. Scheduled for various locations in Catalonia, Rumbo Market is structured around four annual editions to embrace local peculiarities and seasonal variations. |
| Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució i la comunicació pública de l'obra, sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Language: |
Català |
| Studies: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
| Study plan: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
| Document: |
Treball final de grau |
| Subject: |
Mercat ;
Catalunya ;
Esdeveniment ;
Moda ;
Marca |
The record appears in these collections:
Research literature >
Bachelor's degree final project >
Faculty of Communication Studies. TFG
Record created 2024-12-03, last modified 2025-03-23