Documents de recerca

Documents de recerca 254 registres trobats  inicianterior245 - 254  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.05 segons. 
245.
388 p, 1.9 MB Anàlisi de la informació sobre els conflictes de l'Àfrica subsahariana a la premsa espanyola (1992-1998) : estudi de tres casos significatius : Somàlia, Rwanda i República Democràtica del Congo / Castel, Antoni ; Giró, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
La investigació sobre la cobertura informativa de tres conflictes africans (Somàlia, Rwanda i República Democràtica del Congo) en els quatre diaris espanyols de més difusió (El País, El Mundo, ABC i La Vanguardia) demostra que en el discurs d'aquestes publicaciones es repeteixen estereotips sobre l'Àfrica presents en l'imaginari occidental, entre els que destaquen la violència innata, la desorganització social i la passivitat de la seva gent. [...]
The research about news coverage of three African conflicts (Somalia, Rwanda and Democratic Republic of Congo) in the four Spanish newspaper of more diffusion (El País, El Mundo, ABC and La Vanguardia) demonstrates that in the speech of theses media they repeat stereotypes on Africa present in the imaginary Westerner, among those that highlight the innate violence, the social disorganization and the passivity of their people. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008  
246.
85 p, 277.2 KB Concentración de empresas de comunicación y el pluralismo : la acción de la UE / Llorens Maluquer, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Prado, Emili, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
El objeto de estudio de esta tesis se centra en la política europea sobre el pluralismo informativo durante la última década del siglo XX. La metodología está basada en una revisión bibliográfica y hemerográfica completada con un conjunto de entrevistas personales a expertos y funcionarios comunitarios. [...]
The study object of this thesis is the European policy about media pluralism in the last ten years. The methodology used is a check of selected bibliography with personal interviews of EU member staff. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2002
7 documents
247.
159 p, 436.7 KB El Consumidor adolescent : motivacions, actituds i comportaments dels adolescents davant el consum, les marques i la publicitat / Fernández-Cavia, José 1963- ; Herreros Arconada, Mario, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2001
2 documents
248.
751 p, 8.3 MB Educación para la participación : desarrollo de un currículum alternativo en la ESO sobre ciudadanía y medios de comunicación / Francisco Amat, Andrea ; Pérez Tornero, José Manuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
La presente Tesis Doctoral consiste en la aplicación de un currículum alternativo vinculado al concepto de ciudadanía y a la emergencia de los medios de comunicación, con una metodología pedagógica concreta, en Institutos de Educación Secundaria. [...]
This Doctoral Dissertation tackles the application of an alternative curriculum linked to the concept of citizenship and the emerging media, with a specific methodology, in ESO. Its main goal is to test for cognoscitive (cognitive?) and attitudinal changes about politics, media and the society where the participants live. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008  
249.
140 p, 10.0 MB Escola ComunicActiva : l'escola de la societat de masses telecomunicada / Teixidó Planas, Martí ; Sarramona, Jaume, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008
9 documents
250.
136 p, 598.7 KB Información visual e inmigración / Bertran Coppini, Eduard ; Lorite, Nicolàs, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Esta Tesis parte de la base del cambio que ha sufrido la sociedad española ya ha variado su estatus: antes los ciudadanos del estado español emigraban para poder trabajar y en la actualidad España recibe mano de obra de personas que realizan las actividades que no quieren hacer los españoles. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2004
3 documents
251.
50 p, 248.8 KB Medios y sociedad en Aragón : discursos, construcción de identidad y relaciones de poder / Guillén Pardos, Enrique ; Prado, Emili, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Dominada por el espíritu pragmático de la Mass Comunication Research, la investigación sobre comunicación social ha prestado escasa atención a los aspectos relacionados con la identidad colectiva o la construcción nacional. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2001
14 documents
252.
327 p, 671.7 KB La Noció d'espai en la definició dels contextos de la recepció dels mitjans de comunicació : una aproximació des de les perspectives crítiques dels estudis culturals i de la geografia cultural / Clua, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Badia, Lluís, 1964-2006, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
Tesi doctoral de caràcter argumentatiu que proposa els àmbits de recerca dels estudis culturals i la geografia cultural com a marcs epistemològics de referència des d'on elaborar una teoria crítica sobre la importància d'incorporar la noció d'espai en la definició dels contextos de la recepció dels mitjans de comunicació. [...]
This theoretical thesis proposes the mainstreams of cultural studies and cultural geography as the epistemological framework from which to elaborate a vindication of the inclusion of space within the definition of contexts of mass media reception. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2002  
253.
591 p, 7.6 MB Poder financiero y poder mediático: banca y grupos de comunicación : los casos del SCH y PRISA (1976-2004) / Almiron, Núria ; Murciano, Marcial, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
Esta tesis es un trabajo original sobre la relación entre el poder financiero y el poder mediático que representan, respectivamente, la banca y los grupos de comunicación en España. La investigación describe la evolución que se ha producido en ambos sectores desde 1976 hasta 2004 y profundiza en dos casos de estudio: el grupo Santander Central Hispano (SCH) y el grupo PRISA. [...]
This doctoral thesis is an original work analysing the relationship between the financial power (represented by the banks) and the media power (represented by the communication groups) in Spain. The evolution experienced by both sectors from 1976 to 2004 is described here, with focus on two cases-studies: the Santander Central Hispano (SCH) group and the PRISA group. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2006  
254.
122 p, 9.9 MB La Ràdio espanyola en el context dels grups de comunicació : evolució de la indústria radiofònica 1924-1994 / Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Martí, Josep Maria, 1950-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008
5 documents

Documents de recerca : 254 registres trobats   inicianterior245 - 254  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.