Resultats globals: 75 registres trobats en 0.03 segons.
Materials de curs, 23 registres trobats
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Documents de recerca, 24 registres trobats
Articles, 27 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Materials de curs 23 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
3 p, 98.4 KB Treball de Fi de Màster [42439] / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
El Trabajo Final de Máster (TFM) es un trabajo académico autónomo que consiste en la realización de un proyecto de investigación integral dentro de cualquier ámbito de las políticas, la industria, los mercados o la generación, producción, distribución y consumo de los contenidos audiovisuales y publicitarios.
2013-14  
2.
3 p, 98.6 KB Iniciació a la Recerca [42437] / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Este módulo pretende dotar de las herramientas concretas para el planteamiento de un proyecto de investigación científica, delimitar sus objetivos, identificar los métodos y fuentes apropiadas para cubrirlos y establecer el plan de trabajo.
2013-14  
3.
3 p, 103.1 KB Estudis d'Audiència, Tests de Productes i Analítica Web [42434] / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Este módulo profundiza en el conocimiento de las técnicas de estudios de audiencias, testeo de productos y analítica web para su aplicación en la creación y gestión de productos audiovisuales y publicitarios.
2013-14  
4.
6 p, 842.8 KB Teoria general de la comunicació social [0000] / Pérez de Rozas, Emili ; Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1977-78
Llicenciat en Ciències de la Informació [0000]  
5.
2 p, 417.4 KB Ràdio I (Mitjà informatiu) [0000] / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1979-80
Llicenciat en Periodisme [72]  
6.
3 p, 633.9 KB Ràdio I (Mitjà informatiu) [0000] / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1980-81
Llicenciat en Periodisme [72]  
7.
6 p, 1.2 MB Televisió com a mitjà d'informació [0000] / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Mateu, Manuel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1989-90
Llicenciat en Periodisme [72]  
8.
6 p, 879.2 KB Ràdio I (Mitjà d'informació) [0000] / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1982-83
Llicenciat en Periodisme [72]  
9.
5 p, 930.4 KB Ràdio I (Mitjà d'informació) [0000] / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1983-84
Llicenciat en Periodisme [72]  
10.
3 p, 864.2 KB Ràdio I (Mitjà d'informació) [0000] / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1984-85
Llicenciat en Periodisme [72]  

Materials de curs : 23 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
96 p, 1001.0 KB Les Televisions locals a Catalunya : de les experiències comunitàries a les estratègies de proximitat / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Moragas Spà, Miquel de, 1943-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El 7 de juny de l’any 1980 la pionera de les televisions locals a Catalunya, Radiotelevisió de Cardedeu, feia la seva primera emissió experimental. Aquella experiència aviat es va veure repetida en altres localitats i comarques, superant totes les dificultats (polítiques,econòmiques, tecnològiques, organitzatives) fins a arribar a constituir un dels teixits audiovisuals més plurals i descentralitzats d’Europa i un valor fonamental del sistema comunicatiu català. [...]
Consell de l'Audiovisual de Catalunya 2002 (Quaderns del CAC)  
2.
117 p, 2.3 MB Televisió interactiva : simbiosi tecnològica i sistemes d’interacció amb la televisió / Prado, Emili, dir. (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Franquet i Calvet, Rosa, dir. (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Soto Sanfiel, María Teresa (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Fernández Quijada, David (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El concepte de televisió interactiva s’ha convertit en un comodí de caire polisèmic que s’utilitza per designar tota una gamma d’aplicacions tecnològiques i de pràctiques de comunicació que preveuen alguna forma d’interacció per part del públic. [...]
Consell de l'Audiovisual de Catalunya 2006  

Documents de recerca 24 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
286 p, 4.2 MB La Mediación en Twitter de los contenciosos políticos : el caso del proceso participativo del 9N en Cataluña =The mediation in Twitter of political disputes : the case of the participation process of 9N in Catalonia / Coromina, Òscar ; Prado, Emili, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
En los últimos años, Cataluña ha visto como la discusión sobre la necesidad de cambiar su estatus político y convertirse en un estado independiente se ha convertido en un tema central del panorama político. [...]
In recent years, Catalonia has seen how the discussion about the need to change its political status and become a state has become a central theme of the current political scene. This demand has succeeded in embracing a broad base of citizens, civil organisations and political groups that have expressed themselves via social media, among other means. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
2.
409 p, 11.0 MB Nueve dragones en pantalla: imágenes de China en el documental británico / Plana Espinet, Gina ; Prado, Emili, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
El espectacular crecimiento económico experimentado por China en los últimos veinticinco años ha transformado el país en una superpotencia mundial y en uno de los temas más recurrentes de nuestra época. [...]
China's breath-taking economic growth over the last twenty-five years has transformed the country into a great power and this has become one of the main topics of our time. Broadcasters from all over the world have demonstrated their interest in reporting on the nature of current bonds between China and the West, and news on China flood television screens almost everywhere in Europe. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
3.
81 p, 1.7 MB Dispositius de control a la web : una topologia dels llocs webs a l'Estat Espanyol / Coromina, Òscar ; Prado, Emili, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Navegar per la World Wide Web és avui una acció rutinària per milions de persones arreu del globus terraqui. En el transcurs d'aquesta activitat cada individu deixa traces digitals a mesura que es va relacionant amb cada un dels elements que integren la Web.
2012  
4.
68 p, 7.0 MB El documental en la televisión europea : Análisis de los documentales y grandes reportajes en el prime-time de la temporada 2010-2011 / Plana Espinet, Gina ; Prado, Emili, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La imposición progresiva de los imperativos comerciales sobre los de servicio en la televisión de las últimas décadas ha comportado la modificación de las cualidades originales del género documental y ha supuesto la progresiva desaparición de la información en profundidad de las parrillas programáticas. [...]
La imposició progressiva dels imperatius comercials sobre la voluntat de servei en la televisió de les últimes dècades ha comportat la modificació de les qualitats originals del gènere documental i ha suposat la progressiva desaparició de la informació en profunditat de les graelles programàtiques. [...]

2011  
5.
447 p, 2.9 MB Screening and watching nostalgia : an analysis of nostalgic television fiction and its reception in Germany and Spain / Armbruster, Stefanie ; Prado, Emili, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Delgado Reina, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Mikos, Lothar, dir. (University of Film and Television “Konrad Wolf” Potsdam-Babelsberg) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  
6.
96 p, 1001.0 KB Les Televisions locals a Catalunya : de les experiències comunitàries a les estratègies de proximitat / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Moragas Spà, Miquel de, 1943-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El 7 de juny de l’any 1980 la pionera de les televisions locals a Catalunya, Radiotelevisió de Cardedeu, feia la seva primera emissió experimental. Aquella experiència aviat es va veure repetida en altres localitats i comarques, superant totes les dificultats (polítiques,econòmiques, tecnològiques, organitzatives) fins a arribar a constituir un dels teixits audiovisuals més plurals i descentralitzats d’Europa i un valor fonamental del sistema comunicatiu català. [...]
Consell de l'Audiovisual de Catalunya 2002 (Quaderns del CAC)  
7.
190 p, 1.9 MB Contenidos musicales en programación televisiva cultural : un análisis de la representación del género en BBC, PBS y RTVE / Gómez Díaz, Xiana ; Prado, Emili, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; García Muñoz, Núria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Este trabajo ha tenido como objetivo comprender cómo se está representando el género en la actualidad en los contenidos musicales emitidos por televisión. En cierto modo se ha continuado la línea de los trabajos que, desde mediados de los años 80, han analizado el formato estrella de televisiones musicales fórmula como MTV y BET, el videoclip. [...]
This work has had as its main objective understanding the way in which gender is being portrayed nowadays on music contents broadcast in television. In a way, the line of the works which since the ‘80s approached the music video, star format of around-the-clock music television stations such as MTV and BET, has been followed. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2012  
8.
117 p, 2.3 MB Televisió interactiva : simbiosi tecnològica i sistemes d’interacció amb la televisió / Prado, Emili, dir. (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Franquet i Calvet, Rosa, dir. (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Soto Sanfiel, María Teresa (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Fernández Quijada, David (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El concepte de televisió interactiva s’ha convertit en un comodí de caire polisèmic que s’utilitza per designar tota una gamma d’aplicacions tecnològiques i de pràctiques de comunicació que preveuen alguna forma d’interacció per part del públic. [...]
Consell de l'Audiovisual de Catalunya 2006  
9.
336 p, 12.7 MB El Silencio en el lenguaje radiofónico / Terrón Blanco, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Prado, Emili, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
1991
2 documents
10.
255 p, 2.7 MB El Consum adolescent de la ficció seriada televisiva / Fedele, Magdalena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Prado, Emili, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; García Muñoz, Nuria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
L'actual era digital ofereix nous escenaris de consum mediàtic i nous punts de trobada entre els productes audiovisuals i les seves audiències, ja que tant els uns com les altres estan influïts per l'anomenada revolució digital. [...]
The current digital era offers new scenarios of media consumption and new meeting points between media products and their audiences. In fact, both elements are influenced by the so-called digital revolution. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2012  

Documents de recerca : 24 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Articles 27 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
16 p, 435.7 KB El documental televisivo : un género en peligro de extinción en Europa / Plana Espinet, Gina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona)
En los años cincuenta parecía obvio que el hábitat natural del documental era la televisión y la evolución del género y la del medio fueron de la mano durante décadas. Desde entonces, no obstante, la imposición de los imperativos comerciales sobre la televisión ha comportado la modificación de las cualidades originales del género y ha supuesto la progresiva desaparición de los documentales de las parrillas programáticas. [...]
In the fifties it seemed obvious that the natural habitat of documentary films was television, and the genre and the medium evolved simultaneously for decades. Since then, however, the imposition of commercial imperatives on television has led to the modification of the original qualities of the genre and has meant the gradual disappearance of documentary films form the program grids. [...]

2014 - 10.5209/rev_ESMP.2014.v20.n2.47037
Estudios sobre el mensaje periodístico, Vol. 20 Núm. 2 (2014) , p. 841-856  
2.
12 p, 120.7 KB L'audiovisual públic en el context de la globalització : taula rodona XVI Conferència Anual de la SCC 2006 / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Garcia Horcajo, Miquel ; Vidal Carretero, Antoni ; Sellés i Quintana, Magda (Universitat Ramon Llull) ; Corbella, Joan M. (Universitat Pompeu Fabra) ; Societat Catalana de Comunicació. Conferència Anual (16a : 2006 : Girona, Catalunya)
2006
Treballs de comunicació, Núm. 21 (Desembre 2006)  
3.
10 p, 122.1 KB Informe sobre l'estat de la comunicació 2004 / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona)
La meva intenció no és fer un informe exhaustiu, que seria inútil intent per part meva, del que ha estat aquest any la comunicació. I per tant no és l’estat de la comunicació el que intentaré fer, sinó un estat de la comunicació. [...]
2005
Treballs de comunicació, Num. 19 (Setembre 2005) , p. 37-46  
4.
117 p, 2.3 MB Televisió interactiva : simbiosi tecnològica i sistemes d’interacció amb la televisió / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Franquet i Calvet, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Soto Sanfiel, María Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi)
El concepte de televisió interactiva s’ha convertit en un comodí de caire polisèmic que s’utilitza per designar tota una gamma d’aplicacions tecnològiques i de pràctiques de comunicació que preveuen alguna forma d’interacció per part del públic. [...]
2006
Quaderns del CAC, Núm. Extra (març 2006) , p. 1-115  
5.
11 p, 3.3 MB El futur de la ràdio / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona)
En tractar del futur de la ràdio hom està obligat a posicionar-se respecte a dues tendències interpretatives representades pels optimistes, que no dubten en pronosticar llarga i esplendorosa vida pel mitjà; i pels pessimistes, que ja han pronosticat la mort de la ràdio "n" vegades, particularment cada cop que un nou mitjà ha aparegut sobre l'escenari. [...]
1993
Annals del periodisme català, Núm. 23 (1993) , p. 158-168  
6.
18 p, 259.1 KB Actitud y motivación hacia la publicidad interactiva en televisión : influencia de la complejidad de la aplicación y del tipo de incentivo / Aymerich Franch, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Delgado Reina, Matilde (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi)
Se analiza la influencia de la complejidad de la aplicación y del tipo de incentivo sobre la actitud hacia la publicidad interactiva en televisión. La actitud se presenta como un indicador indirecto de la motivación, aspecto decisivo en el éxito de la comunicación interactiva. [...]
The influence that application complexity and incentive type have on users' attitude towards interactive television advertising is analyzed. Attitude is presented as an indirect indicator of motivation, a key aspect for the success of interactive communication. [...]

2010
Questiones publicitarias, Vol. 1, Núm. 15 (2010)  
7.
16 p, 142.7 KB La publicidad televisiva ante el reto de la interactividad / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Franquet i Calvet, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Soto Sanfiel, María Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Este artículo presenta una propuesta de clasificación de las diferentes formas que adopta la publicidad para incorporar la interactividad a sus estrategias comunicativas. La tipología nace de la observación y análisis de los modelos existentes y se presenta como instrumento que facilite la comprensión del fenómeno de la interactividad aplicada a la publicidad, ya sea en sus manifestaciones actuales como en aquellas que, en un futuro, puedan derivarse.
This article presents a proposal for the classification of the different forms used in advertising to include interactivity in communication strategies. This typology is the result of the observation and analysis of existing models and is presented as an instrument that should help develop an understanding of the phenomenon of interactivity when applied to advertising, both in its current forms and in other forms that might be derived from them in the future.

2007
Questiones publicitarias, Núm. 12 (2007) , p. 13-28  
8.
9 p, 46.4 KB Traficantes de emociones / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona)
1999
Diálogos de la comunicación, Núm. 55 (1999) , p. 8-17  
9.
16 p, 2.3 MB La televisió pública en un context multicanal / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
La televisió, des del seu naixement, fou considerada un instrument d'elevat valor estratègic i tots els governs, independentment de la seva orientació ideològica, optaren per atorgar a l'Estat la sobirania sobre el nou mitjà. [...]
1999
Treballs de comunicació, Núm. 11 (Junio 1999) , p. 25-40  
10.
12 p, 1.6 MB Euromonitor : tendències de la programació en el marc de la desregulació / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
La década dels anys vuitanta s'ha caracteritzat per l'explosió de nombroses transformacions en el panorama àudio-visual i, més particularment, en el sector televisiu. La base d'aquestes transformacions es troba en la desaparició dels monopolis públics i l'arribada simultània de reglaments nacionals, fets amb l'esperit de desreglamentacions per animar el mercat internacional de la comunicació.
1992
Treballs de comunicació, Núm. 2 (Juny 1992) , p. 93-104  

Articles : 27 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
8 p, 2.2 MB Interactive television : a reality in construction : report to the Consell Audiovisual de Catalunya / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Franquet i Calvet, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Soto Sanfiel, María Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
This article presents a summary of a reserach report into the state of interactive television and the different systems for interaction with television developed by the regulating authority in Catalonia (Spain). [...]
2006
European Conference on Interactive Television, 4a : 2006  

Vegeu també: autors amb noms similars
53 Prado, Emili
22 Prado, Emili,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.