Documents de recerca

Documents de recerca 48 registres trobats  inicianterior39 - 48  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.02 segons. 
39.
129 p, 12.0 MB El marketing en el consumo colaborativo : De estrategias de consumidor a estrategias de peers. Capturando el valor de recursos inactivos / Mata Morales, Alba ; Valli Casado, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En una societat on s'estimula el consum i on els béns són molt accessibles, les plataformes de consum col·laboratiu basades a compartir o intercanviar recursos estan tenint un èxit sense precedents. [...]
En una sociedad donde se estimula el consumo y donde los bienes son muy accesibles, las plataformas de consumo colaborativo basadas en compartir o intercambiar recursos están teniendo un éxito sin precedentes. [...]
In a society where people are encouraged to consume and where goods are quite accessible, sharing platforms based upon sharing or exchanging resources are achieving unyielding success. Part of their success is due to their capability to seduce a huge number of users that use the platform. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
40.
127 p, 1.1 MB El comportamiento del consumidor ante el marketing olfativo : El caso Stradivarius , relación entre la percepción del olor y el reconocimiento de la marca / Martínez Pérez, Elisabeth ; Martín-Pascual, Miguel Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Quants més sentits utilitzi una marca més senzill li serà crear una experiència memorable, una experiència basada en les emocions, que estableixi un vincle entre el consumidor i la marca o producte. [...]
Cuantos más sentidos utilice una marca más sencillo le será crear una experiencia memorable, una experiencia basada en las emociones, que establezca un vínculo entre el consumidor y la marca o producto. [...]
The more senses a brand uses, the easier it will be to create a memorable experience. An experience based on emotions, which establishes a link between the consumer and the brand or product. In this research the sense of smell and its importance on a marketing strategy will be studied. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
41.
52 p, 2.3 MB DéjàVu : Plataforma gamificada para la obtención de datos para analítica en marketing experiencial aplicada a grandes eventos / Fonoll i Branchadell, Joaquim ; Badell, Pepa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
A l'era de la postpublicitat, la postdemografia, dels postconsumidors i dels postmedia, en l'era del big data i l'analítica extrema que tot ho pot mesurar, el màrqueting experiencial no té una forma senzilla de ser mesurat i avaluat. [...]
En la era de la postpublicidad, los postconsumidores y de los postmedia, en la era del big data y la analítica extrema que todo lo mide, el marketing experiencial no tiene dispone de un sistema de medición y evaluación sencillos. [...]
In the age of postadvertising, postconsumerism and postmedia, in the age of big data and when extreme analytics can metric everything, experience marketing doesn't have an effective tool for mesure nor evaluate its results. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
42.
71 p, 2.0 MB Estrategias de márqueting digital : Zara vs Mango / Gómez Lozano, Laura ; Entenza Rodríguez, Ana Isabel, (Ana Isabel), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La següent investigació consisteix en un estudi comparatiu entre les estratègies de màrqueting digital de les empreses de moda espanyoles Zara i Mango. L'objectiu del treball és descobrir quins són els punts en comú i les diferències entre les formes de publicitar-se virtualment de totes dues empreses, mitjançant l'anàlisi d'aspectes com l'email màrqueting, el SEO i SEM, i amb especial atenció, les estratègies a xarxes socials (Facebook, Mango i Instagram).
La siguiente investigación consiste en un estudio comparativo entre las estrategias de marketing digital de las empresas de moda españolas Zara y Mango. El objetivo del presente trabajo es descubrir cuáles son los puntos en común y las diferencias entre la forma de publicitarse virtualmente de ambas empresas, analizando aspectos como el email marketing, el SEO y el SEM, y con especial atención, las estrategias en redes sociales (Facebook, Twitter e Instagram).
The following research is a comparative study of digital marketing strategies of Spanish fashion firms Zara and Mango. The purpose of the study is to discover the similarities and differences between the virtual advertising of both companies, analyzing aspects such as email marketing or SEO and SEM, and with a special focus on strategies at social media (Facebook, Twitter and Instagram).

2016
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
43.
81 p, 2.1 MB Marketing sensorial y experiencia de compra en el sector de la moda / Gómez i Padial, Gemma ; Barbeito Veloso, Ma. Luz, (María Luz) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La present investigació té com a objectiu entendre com funciona el màrqueting sensorial en el punt de venta per al sector de la moda. Es repassaran diverses teories, profunditzant en el paper de cada sentit dins de la marca sensorial i en la seva concepció holística. [...]
La presente investigación tiene como objetivo entender cómo funciona el marketing sensorial en el punto de venta para el sector de la moda. Se repasaran diversas teorías, profundizando en el papel de cada sentido dentro de la enseña sensorial y en su concepción holística. [...]
This investigation has the objective of understanding how sensory marketing works at the fashion sector's point of sale. Various theories will be examined, going into detail about the role of every sense within sensory standard and its holistic conception. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
44.
119 p, 3.7 MB Estratègies i resultats en el desenvolupament de Barcelona 1990-2010. Un estudi de les polítiques de màrqueting territorial, i dels seus costos i beneficis, per als grups socials i districtes / Xurigué i Camprubí, Josep ; Brugué, Quim, dir. ; Blanco, Ismael ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic
L'objectiu de la tesi doctoral és avaluar els beneficis i els costos que han generat les polítiques de màrqueting territorial a Barcelona, entre 1990 i 2010, per als grups socials i els districtes de la ciutat. [...]
The aim of the PhD thesis is to evaluate the benefits and costs of territorial marketing policies generated in Barcelona between 1990 and 2010, for social groups and city districts. Take the case of Barcelona, as an example of a European city that has experienced success in its development, in terms of tourism, image and economic results, although there were social, economic, urban, environmental and project costs derived from the same process of development. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015
5 documents
45.
179 p, 7.1 MB Estudi d'estratègies de màrqueting digital a la moda espanyola / Amor Jiménez, Esther ; Andreu Sánchez, Celia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball neix de la voluntat d'analitzar 'moda' i 'màrqueting digital' en un únic estudi complet de recerca. Per aquest motiu, l'estudi defineix les estratègies de màrqueting digital que utilitzen les marques de moda espanyoles i de­termina quines tendències actuals de màrqueting digital estan aplicant, a més d'establir diferències entre les seves pàgines web, web mòbils i aplicacions.
El presente trabajo nace de la voluntad de analizar 'moda' y 'marketing digital' en un único estudio completo de investigación. Por este motivo, el estudio define las estrategias de marketing digital que utilizan las marcas de moda españolas y determina qué tendencias actuales de marketing digital están aplicando, además de establecer diferen­cias entre sus páginas web, web móviles y aplicaciones.
The study was created to analize 'fashion' and 'digital marketing' in a single complete study research. For this reason, the study defines the digital marketing strategies used by Spanish fashion brands, determines which digital marketing trends are they applying and stablishes differences between their websites, mobile webs and applications.

2015
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
46.
65 p, 10.1 MB Estratègies Integrades: El màrqueting i la comunicació integrada (IMC) com a nou paradigma comunicatiu / Schreiber Mas, Nicole Erika ; Blanch Nieto, Margarita, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest projecte es planteja investigar les tendències estratègiques de la publicitat, centrant-se principalment en el que és el màrqueting i la comunicació integrada. Es busca entendre el paper que ha adoptat la integració en el panorama actual de la comunicació, analitzant els elements comunicatius de manera aïllada i també de forma conjunta per tal de concebre la vitalitat del concepte davant del consumidor de la nova era provocada per els canvis en les formes de comunicar-nos. [...]
En este proyecto se plantea investigar las tendencias estratégicas de la publicidad, centrándose principalmente en lo que es el marketing y la comunicación integrada. Se busca entender el papel que ha adoptado la integración en el panorama actual de la comunicación, analizando los elementos comunicativos de manera aislada y también de forma conjunta para comprender la vitalidad del concepto delante del consumidor de la nueva era provocada por los cambios en las formas de comunicarnos. [...]
This project aims to research the strategic tendencies in advertising, based mainly on what is integrated marketing communications. It intends to understand the roll that integration has adopted in the current context of communications by analyzing in an isolated matier all of the elements that form the communication process, and also analyzing them as a whole in order to comprehend the vitality of the concept when establishing contact with the consumer of the new era caused by changes in the way we communicate. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
47.
76 p, 1.7 MB Sistema de màrqueting per proximitat usant Bluetooth / Jiménez Díaz, Samuel ; Martí Escalé, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Jiménez, Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La tecnologia Bluetooth és una eina molt potent i cada cop més usada en el dia a dia. La possibilitat de portar-la cap a àmbits empresarials pocs explotats fins al moment pot ser una bona oportunitat de negoci. [...]
La tecnología Bluetooth es una herramienta muy potente y cada vez más usada en el día a día. La posibilidad de llevarla a ámbitos empresariales poco explotados hasta el momento puede ser una buena oportunidad de negocio. [...]
Bluethooth technology is a very powerful tool that has been increasingly used in the normal life basis. There's a lot of potential to include it in business areas unexploited so far. In this project, we have implemented a publicity mailing system by mobile texts using Bluetooth. [...]

2010  
48.
7 p, 37.2 KB Polisèmia i públic olímpic : lliçons de màrqueting esportiu / Chalip, Laurence, 1951- ; Centre d'Estudis Olímpics
Ponència presentada al seminari de la Càtedra Internacional d'Olimpisme l'any 2000. Els temes principals del seminari inclouen les referències a la multiplicitat de discursos, la fixació de gèneres i la superposició de símbols que són possibles en el context olímpic.
Ponencia presentada en el seminario de la Cátedra Internacional de Olimpismo en 2000. Los temas principales del seminario incluyen las referencias a la multiplicidad de discursos, fijación de géneros y superposición de símbolos que son posibles en el contexto Olímpico.
Paper presented at the 2000 seminar of the International Chair in Olympism. Key topics of the seminar included references to the multiple narratives, embedded genres and layered symbols that are possible in an Olympic context.

Centre d'Estudis Olímpics, UAB 2000 (Olimpisme i esport: working papers del CEO-UAB ; 97)  

Documents de recerca : 48 registres trobats   inicianterior39 - 48  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.