Research literature

Research literature 24 records found  beginprevious15 - 24  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
15.
190 p, 2.7 MB Pla de comunicació del Festival Internacional de Blues de Cerdanyola del Vallès / Llopis Baldero, Helena ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte que es presenta a continuació és un pla de comunicació del Festival Internacional de Blues de Cerdanyola del Vallès. En primer lloc es realitza un estudi del festival en sí i de la seva comunicació, així com de la seva competència, per poder detectar els punts forts i els punts dèbils que té. [...]
El proyecto que se presenta a continuación es un plan de comunicación del Festival Internacional de Blues de Cerdanyola del Vallès. En primer lugar se realiza un estudio del festival en si y de su comunicación, así como de su competencia, para poder detectar los puntos fuertes y débiles que tiene. [...]
The project introduced is a communication plan for the Festival Internacional de Blues de Cerdanyola del Vallès. First of all, a study concerning the festival itself and its communication will be carried out, together with its competition, in order to identify its strengths and weaknesses. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
16.
151 p, 3.0 MB Proposta d'organització de la desena edició de l'esdeveniment Nit Jove del Centre d'Esplai l'Estel / González Hualda, Laia ; Danes Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest any es celebra la desena edició de la Nit Jove del Centre d'Esplai l'Estel, un esdeveniment que sempre ha estat organitzat de forma amateur per voluntaris de la pròpia entitat juvenil. Per això aquest projecte està enfocat a realitzar una proposta d'organització de l'esdeveniment a nivell professional i explicar detalladament totes les tasques i recursos materials i humans que serien necessaris per poder oferir al públic una programació atractiva.
Este año se celebra la décima edición de la "Nit Jove" del "Centre d'Esplai l'Estel", un evento que siempre ha sido organizado de forma amateur por voluntarios de la propia entidad juvenil. Por eso este proyecto está enfocado a realizar una propuesta de organización del evento a nivel profesional y explicar detalladamente todas las tareas y recursos materiales y humanos que serían necesarios para poder ofrecer al público una programación atractiva.
This year takes place the tenth edition of the "Nit Jove" of the "Centre d'Esplai l'Estel", an amateur event, which have always been organized by volunteers of the own youthful entity. That is the reason because of this project is focused in realize a proposal of organization of the event at a professional level and explain, with details, all the tasks and material and human resources that would be necessary to be able to offer an attractive program to the public.

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
17.
137 p, 14.3 MB Moritz & FEDER amb les malalties rares infantils / Bea Ruiz, Judit ; Danes Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Moritz & FEDER amb les malalties rares infantils és un projecte real sobre un esdeveniment per recaptar fons per la investigació de les malalties rares infantils a càrrec de FEDER. En aquest s'expliquen què són els esdeveniments, els passos a realitzar, les diferents tipologies i el projecte en si, des del preesdeveniment fins al post-esdeveniment. [...]
Moritz & FEDER con las enfermedades raras infantiles es un proyecto real sobre un evento para recaudar fondo para la investigación de enfermedades raras infantiles a cargo de FEDER. En este se explican qué son los eventos, los pasos a realizar, las diferentes tipologías y el proyecto en sí, desde el pre-evento hasta el post-evento. [...]
Moritz & FEDER with child rare diseases it's a real project about an event for fundraising for child rare diseases investigation by FEDER. This project explains what are events, steps to take, different types of, and the final project, from pre-event until post-event. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
18.
12 p, 16.9 MB FesCat Majors : Aplicació Android / Morales Pinilla, Aleix ; Villanueva Pipaón, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
FesCat Majors és una idea de negoci que consisteix a desenvolupar una aplicació informàtica per tal de facilitar l'accés i visibilitat de les activitats lúdiques, festives i culturals que tenen lloc a Catalunya en l'àmbit de les festes populars i festes majors. [...]
FesCat Majors is a business model proposition that seeks to develop an IT solution to ease the access and visibility of leisure activities and cultural festivities that take place in Catalonia within city festivals. [...]
FesCat Majors es una idea de negocio que consiste en desarrollar una aplicación informática para facilitar el acceso y visibilidad de las actividades lúdicas, festivas y culturales que tienen lugar en Cataluña en el ámbito de las fiestas populares y fiestas mayores. [...]

2015-06-29
Enginyeria Informàtica [958]  
19.
10 p, 3.4 MB FesCat Majors : Back-End i Interfície Web / Morales Herrera, Joan Marc ; Villanueva Pipaón, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
FesCat Majors és una idea de negoci que consisteix a desenvolupar una aplicació informàtica per tal de facilitar l'accés i visibilitat de les activitats lúdiques, festives i culturals que tenen lloc a Catalunya en l'àmbit de les festes populars i festes majors. [...]
FesCat Majors is a business model proposition that seeks to develop an IT solution to ease the access and visibility of leisure activities and cultural festivities that take place in Catalonia within city festivals. [...]
FesCat Majors es una idea de negocio que consiste a desarrollar una aplicación informática para facilitar el acceso y visibilidad de las actividades lúdicas, festivas y culturales que tienen lugar en Cataluña en el ámbito de las fiestas populares y fiestas mayores. [...]

2015-06-29
Enginyeria Informàtica [958]  
20.
10 p, 1.5 MB Biblioteca de graficación estereoscópica / Serrano Leiva, Marc ; Carrabina Bordoll, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En los últimos años se ha producido un gran avance en la tecnología 3D como se puede observar tanto en productos destinados al público como proyectos internos de grandes empresas. Este trabajo se centra en la generación de diversos tipos de gráficos haciendo uso de la estereoscopia para dotarlos de profundidad y darle al usuario la sensación que el gráfico no solamente está proyectado en las dos dimensiones de la pantalla sino que se ayuda de la tercera dimensión para crear el efecto de que realmente tiene profundidad. [...]
In recent years there has been a breakthrough in 3D technology as seen in products for public and internal companies projects. This work focuses on the generation of various types of charts using stereoscopy to give them depth and give to the user the feeling that the chart not only is projected in two dimensions of the screen but it helps by the third dimension to create an effect that really has depth. [...]
En els últims anys s'ha produït un gran avenç en la tecnologia 3D como es pot observar tant en productes destinats al públic com projectes interns de grans empreses. Aquest treball es centra en la generació de diversos tipus de gràfics fent ús de l'estereoscòpia per dotar-los de profunditat i donar-li al usuari la sensació que el gràfic no només esta projectat en les dues dimensions de la pantalla sinó que s'ajuda de la tercera dimensió per crear el efecte de que realment té profunditat. [...]

2015-06-30
Enginyeria Informàtica [958]  
21.
13 p, 1.4 MB FesCat Majors : Aplicació iOS / Casulà Serrano, Ignasi ; Villanueva Pipaón, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
FesCat Majors és una idea de negoci que pretén desenvolupar una solució informàtica per tal de facilitar l'accés i visibilitat de les activitats lúdiques, festives i culturals que tenen lloc a Catalunya en l'àmbit de les festes populars i festes majors. [...]
FesCat Majors is a business model proposition that seeks to develop an IT solution to ease the access and visibility of leisure activities and cultural festivities that take place in Catalunya within city festivals. [...]
FesCat Majors es una idea de negocio que pretende desarrollar una solución informática para facilitar el acceso y la visibilidad de las actividades lúdicas, festivas y culturales que hay en Cataluña en el ámbito de las fiestas populares y fiestas mayores. [...]

2015-06-30
Enginyeria Informàtica [958]  
22.
158 p, 3.4 MB La importància dels esdeveniments com a eines de comunicació de les empreses / Formosa Vallina, Cristina ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Treball d'investigació sobre la rellevància dels esdeveniments presencials com a eines de comunicació de les empreses amb els seus públics interns i externs. Es parteix de l'afirmació que actualment les empreses estan invertint en aquest tipus de comunicació i volem saber el pes que exerceix en termes d'eficàcia comunicativa estudiant principalment el rol dels següents components intrínsecs dels esdeveniments i congressos que són : la comunicació interpersonal i el Networking professional presencial.
Trabajo de investigación sobre la relevancia de los eventos presenciales como herramientas de comunicación de las empresas con sus públicos internos y externos. Se parte de la afirmación que actualmente las empresas están invirtiendo en esta tipología de comunicación y queremos saber el peso que ejercen en términos de eficacia comunicativa estudiando principalmente el rol de los siguientes componentes intrínsecos de los eventos y congresos que son: la comunicación interpersonal y el Networking profesional presencial.
Research on the importance of live events as tools of communication within companies with their internal and external audiences. Firstly based on the claim that companies are currently investing in this kind of communication, we want to know its relevance in terms of communication effectiveness mainly studying the role of two intrinsic components of events and congresses which are: interpersonal communication and face professional Networking.

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
23.
169 p, 17.4 MB Exposició d'il·lusions o de Marques Comercials? : Anàlisi de la Comunicació Comercial dels stands del Festival de l'Infància / Alcoverro Morente, Maria ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte pretén analitzar els principals motius que influeixen als objectes d'estudi investigats en base a l'elecció d'un stand concret.
El proyecto pretende analizar los principales motivos que influyen a los objetos de estudio investigados en base a la elección de un stand concreto.
This projects pretends to analyse the main motives influencing to studies objects investigated to discover why they choose a concret stand.

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
24.
66 p, 2.0 MB Uso de los eventos en el sector de la moda para la generación de publicity y la creación de imagen positiva / Ureña Pérez de Villar, Marina ; Noguero i Grau, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els esdeveniments són una de les tècniques de relacions públiques més utilitzades en el sector de la moda. Hi ha una sèrie d'esdeveniments, també anomenats pseudoesdeveniments per ésser de naturalesa organitzada i no aleatòria, propis d'aquest sector que tenen com a principal objectiu generar publicity, és a dir, repercussió als mitjans. [...]
Los eventos son una de las técnicas de relaciones públicas más utilizadas en el sector de la moda. Existen una serie de eventos, también denominados pseudoeventos por ser de naturaleza organizada y no aleatoria, propios de este sector que tienen como principal objetivo generar publicity, es decir, repercusión en los medios. [...]
Events are one of the most used public relations techniques in the fashion industry. There's a serie of events, also called pseudoevents because they are organized and don't happen by chance, whose main objective is to generate publicity, namely media coverage. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Research literature : 24 records found   beginprevious15 - 24  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.