Materials acadèmics

Materials acadèmics 78 registres trobats  inicianterior41 - 50següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
41.
5 p, 76.3 KB Diversitat i Currículum [42972] / Jurado de los Santos, Pedro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El mòdul de Diversitat i Currículum és un mòdul comú en el conjunt del màster. Amb aquest mòdul es pretén que l'estudiant adquireixi una base fonamentada sobre els principis i la conceptualització de la diversitat i cóm aquesta es contempla en el desenvolupament del currículum per competències tenint en compte els agents educatius que intervenen i els processos de col·laboració establerts per portar a terme la intervenció psicopedagògica. [...]
The Diversity and Curriculum module is a common module throughout the master. This module is intended that the student acquires an informed basis on the principles and the concept of diversity and how it is envisaged in curriculum development competency, taking into account the educational agents involved and collaborative processes established , to carry out psychoeducational intervention. [...]
El módulo de Diversidad y Curriculum es un módulo común en el conjunto del máster. Con este módulo se pretende que el estudiante adquiera una base fundamentada sobre los principios y la conceptualización de la diversidad y cómo ésta se contempla en el desarrollo del currículo por competencias, teniendo en cuenta los agentes educativos que intervienen y los procesos de colaboración establecidos para llevar a cabo la intervención psicopedagógica. [...]

2017-18
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documents
42.
5 p, 78.6 KB Estratègies didàctiques per a la formació de les persones adultes [101659] / Jurado de los Santos, Pedro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les estratègies didàctiques per la formació de persones adultes s'emmarquen dins un procés més general que s'ubica específicament en els processos d'ensenyament i d'aprenentatge, determinant, des de la didàctica diferencial, els eixos d'actuació en programes de formació continua. [...]
The teaching strategies for the training of adults are framed within a more general process that is specifically located in the teaching and learning processes, determining, from the differential education, the axes of action in training programs keep on. [...]
Las estrategias didácticas para la formación de personas adultas se enmarcan dentro de un proceso más general que se ubica específicamente en los procesos de enseñanza y de aprendizaje, determinando, desde la didáctica diferencial, los ejes de actuación en programas de formación continúa. [...]

2017-18
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
43.
6 p, 84.8 KB Avaluació de programes i polítiques públiques [100443] / Jurado de los Santos, Pedro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Avaluació de programes i polítiques públiques en la titulació: Es tracta d'una assignatura de quart curs, obligatòria que desenvolupa el procés d'avaluació des d'una perspectiva disciplinar i professional que arrela en l'avaluació de programes, sense oblidar les seves connexions amb el disseny i seguiment dels mateixos. [...]
1. Thinking about the concepts related to the process of evaluating plans and programs of training and / or social intervention . 2. Design, develop and evaluate plans , programs, projects and activities with a specific focus in the filed of criminology 3. [...]
1. Reflexionar en torno a los conceptos relacionados con el proceso de evaluación planes y programas de formación y / o intervención social. 2. Diseñar , desarrollar y evaluar planes, programas, proyectos y actividades para intervenir en contextos de intervención / prevención , específicamente en el ámbito criminológico. [...]

2017-18
Grau en Criminologia [805]
3 documents
44.
4 p, 77.0 KB Inclusió Socioeducativa i Orientació al Llarg de la Vida: Aportacions des de la Recerca [43201] / Jurado de los Santos, Pedro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Conèixer el marc conceptual entorn la inclusió socioeducativa 2. Analitzar processos d'inclusió educativa i social, focalitzats sobre grups i/o col·lectius en situació de vulnerabilitat. 3. [...]
Conocer el marco conceptual en torno a la inclusión socioeducativa Analizar procesos de inclusión educativa y social, focalizados sobre grupos y / o colectivos en situación de vulnerabilidad. Analizar las dimensiones que condicionan los procesos de inclusión socioeducativa. [...]

2016-17
3 documents
45.
5 p, 76.5 KB Diversitat i Currículum [42972] / Jurado de los Santos, Pedro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El mòdul de Diversitat i Currículum és un mòdul comú en el conjunt del màster. Amb aquest mòdul es pretén que l'estudiant adquireixi una base fonamentada sobre els principis i la conceptualització de la diversitat i cóm aquesta es contempla en el desenvolupament del currículum per competències tenint en compte els agents educatius que intervenen i els processos de col·laboració establerts per portar a terme la intervenció psicopedagògica. [...]
The Diversity and Curriculum module is a common module throughout the master. This module is intended that the student acquires an informed basis on the principles and the concept of diversity and how it is envisaged in curriculum development competency, taking into account the educational agents involved and collaborative processes established , to carry out psychoeducational intervention. [...]
El módulo de Diversidad y Curriculum es un módulo común en el conjunto del máster. Con este módulo se pretende que el estudiante adquiera una base fundamentada sobre los principios y la conceptualización de la diversidad y cómo ésta se contempla en el desarrollo del currículo por competencias, teniendo en cuenta los agentes educativos que intervienen y los procesos de colaboración establecidos para llevar a cabo la intervención psicopedagógica. [...]

2016-17
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documents
46.
5 p, 76.4 KB Inserció social de les persones amb discapacitat [101670] / Jurado de los Santos, Pedro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Inserció Social de les persones amb discapacitat incideix en la consideració de les característiques diferencials de les persones per atendre les seves necessitats d'incorporació als processos educatius i al món social i laboral. [...]
- Analyze the processes that lead to social inclusion and labor integration for people with support needs and the variables involved. - Assess curricular proposals to the social and labor inclusion. [...]
La asignatura Inserción Social de las Personas con Discapacidad incide en la consideración de las características diferenciales de las personas para atender sus necesidades de incorporación a los procesos educativos y en el mundo social y laboral. [...]

2016-17
Grau en Educació Social [827]
3 documents
47.
4 p, 79.8 KB Pedagogia [100433] / Jurado de los Santos, Pedro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Els objectius generals a assolir dins l'assignatura de Pedagogia venen formulats en els següents termes: L'alumnat del grau de criminologia serà capaç de: Aplicar els seus coneixements sobre les teories criminològiques a les experiències de conflicte i de criminalitat existents, i plantejar respostes adequades i acordes amb el marc legal existent. [...]
2016-17
Grau en Criminologia [805]
3 documents
48.
4 p, 410.3 KB Diversitat i currículum [42792] / Jurado de los Santos, Pedro ; Sanahuja Gavaldà, José María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El mòdul de Diversitat i Currículum és un mòdul comú en el conjunt del màster. Amb aquest mòdul es pretén que l'estudiant adquireixi una base fonamentada sobre els principis i la conceptualització de la diversitat i cóm aquesta es contempla en el desenvolupament del currículum per competències tenint en compte els agents educatius que intervenen i els processos de col·laboració establerts per portar a terme la intervenció psicopedagògica. [...]
El módulo de Diversidad y Curriculum es un módulo común en el conjunto del máster. Con este módulo se pretende que el estudiante adquiera una base fundamentada sobre los principios y la conceptualización de la diversidad y cómo ésta se contempla en el desarrollo del currículo por competencias teniendo en cuenta los agentes educativos que intervienen y los procesos de colaboración establecidos para llevar a cabo la intervención psicopedagógica. [...]

2015-16
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
2 documents
49.
4 p, 31.0 KB Inclusió Socioeducativa i Orientació al Llarg de la Vida: Aportacions des de la Recerca [43201] / Jurado de los Santos, Pedro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Conèixer el marc conceptual entorn la inclusió socioeducativa 2. Analitzar processos d'inclusió educativa i social, focalitzats sobre grups i/o col·lectius en situació de vulnerabilitat. 3. [...]
2015-16
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]  
50.
4 p, 28.8 KB Inserció social de les persones amb discapacitat [101670] / Jurado de los Santos, Pedro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Inserció Social de les persones amb discapacitat incideix en la consideració de les característiques diferencials de les persones per atendre les seves necessitats d'incorporació als processos educatius i al món social i laboral. [...]
2015-16
Grau en Educació Social [827]  

Materials acadèmics : 78 registres trobats   inicianterior41 - 50següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.