Materials acadèmics

Materials acadèmics 86 registres trobats  inicianterior77 - 86  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
77.
3 p, 100.2 KB Pràctiques Professionals [43191] / López Belbeze, María Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
1. Conèixer la realitat empresarial d'una organització mitjançant la seva incorporació dins d'un projecte. 2. Descobrir la realitat d'un mercat o d'un sector i resoldre problemes reals. 3. Donar suport i contribuir al treball empresarial.
1. Know business reality through his/her integration into a project. 2. Discover the reality of a market or sector and solve real problems. 3. Support and contribute to business work.

2014-15
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
78.
4 p, 101.5 KB Treball de Final de Màster [42231] / Gallo Martinez, Rosalía ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els objectius d'aquest mòdul són: - Integrar i aplicar els coneixements adquirits a una problemàtica comercial concreta - Disenyar plans de màrqueting d'acord amb criteris d'eficàcia i eficiència - Aprodundir en una temàtica actual d'interès en àmbit del màrqueting - Formular adequadament problemes de recerca, i també disenyar i portar a terme recerques comercials de manera professional - Estructurar de manera coherent els diferents elements que formen un projecte - Desenvolupar habilitat comunicatives en presentacions orals davant públics específics.
2014-15
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
2 documents
79.
4 p, 100.4 KB Recerca Avançada [42230] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
La presa de decisions en Màrqueting és cada vegada més complicada i requereix d'un major coneixement del consumidor, tant per entendre el seu comportament com per preveure-ho. En aquest mòdul s'aprofundirà en les eines imprescindibles per a una recollida d'informació fiable i valida que sustenti una bona presa de decisions en màrqueting. [...]
2014-15
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
2 documents
80.
4 p, 101.8 KB Màrqueting Emergent [42227] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. [...]
2014-15
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
2 documents
81.
7 p, 111.9 KB Màrqueting Avançat [42226] / Llonch Andreu, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des del punt de vista de l'anàlisi dels mercats, com de la planificació de màrqueting.
2014-15
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
2 documents
82.
8 p, 117.7 KB Comunicació Comercial [42225] / Castellblanque, Mariano ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
- Planificar i desenvolupar campanyes de comunicació comercial, amb especial èmfasi en el desenvolupament d'una estratègia de marca o un pla de comunicació d'una empresa o un producte o servei. - Tenir una actitud creativa i innovadora, i desenvolupar habilitats directives i de comunicació oral i escrita. [...]
- Planning and developing marketing communication campaigns, with special emphasis on the development of a brand strategy and communication plan of a company or a product or service. - Developing a creative and innovative attitude, management skills and oral and written communication skills. [...]

2014-15
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
83.
5 p, 109.1 KB Comportament del consumidor [42224] / Borràs Català, Vicent ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Bloc I : Sociologia del consum 1. Coneixement i visualització de les característiques de la nostra societat de consum. 2. Comprensió de les explicacions sobre el comportament del consumidor des de les diferents perspectives teòriques. [...]
2014-15
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
2 documents
84.
4 p, 11.9 KB Treball de Final de Màster [42231] / López Belbeze, María Pilar
Los objetivos que se pretenden lograr en este módulo es: - Integrar y aplicar los conocimientos adquiridos a una problemática comercial concreta. - Diseñar planes de marketing innovadores atendiendo a criterios de eficacia y eficiencia. [...]
2012-13
Màster Universitari en Màrqueting [1093]  
85.
5 p, 16.8 KB Màrqueting Sociopolític [42228] / Rico, Guillem
The module aims to provide students with the skills needed to analyse, plan, and develop socio-political marketing campaigns agents. It emphasizes political marketing operations with particular emphasis on electoral campaigns and the rise of candidate-centred politics.
2012-13
Màster Universitari en Màrqueting [1093]  
86.
3 p, 10.2 KB Projecte / Pràctiques [42229] / López Belbeze, María Pilar
Proyecto individual La realización de un proyecto individual mediante un análisis de un caso empresarial permitirá al alumno: 1. Conocer la realidad empresarial y de mercado a través de la realización de un caso práctico. [...]
2012-13
Màster Universitari en Màrqueting [1093]  

Materials acadèmics : 86 registres trobats   inicianterior77 - 86  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.