Results overview: Found 3 records in 0.02 seconds.
Research literature, 2 records found
Course materials, 1 records found
Research literature 2 records found  
1.
98 p, 28.6 MB Adaptación de las estrategias comunicativas de Saint Laurent según la evolución de los medios de comunicación / Garrido Diez, Micaela ; Romero Fernandez, Patricia Socorro Aline, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball aborda les estratègies de comunicación en constant evolució de la emblemàtica marca de moda Saint Laurent, des dels seus inicis fins a l'actualitat, en resposta a l'evolució del mitjans comunicatius. [...]
Este trabajo aborda las estrategias de comunicación cambiantes de la emblemática marca de moda Saint Laurent, desde sus inicios hasta la actualidad, en respuesta a la evolución de los medios comunicativos. [...]
This work addresses the ever-changing communication strategies of the iconic fashion brand Saint Laurent, from its beginnings to the present day, in response to the evolution of communication media. It examines how the brand adapts to these changes without losing its identity and manages to position itself in the luxury industry. [...]

2023
Grau en Comunicació Interactiva [1423]  
2.
94 p, 4.8 MB Fried Beans : la transformación del arte del cómic en la era digital / Ubiria Domínguez, Nora ; Romero Fernández, Patricia Socorro Aline, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La presència de mitjans digitals i xarxes socials suposa el sorgiment de noves formes de lectura i anàlisi de la informació, és a dir, l'ús de nous processos cognitius i estratègies per a comprendre el contingut que es presenta als internautes. [...]
La presencia de medios digitales y redes sociales supone el surgimiento de nuevas formas de lectura y análisis de la información, es decir, el empleo de nuevos procesos cognitivos y estrategias para comprender el contenido que se presenta a los internautas. [...]
The presence of digital media and social media implies the emergence of new ways of reading and analyzing information, that is, the use of new cognitive processes and strategies to understand the content presented to Internet users. [...]

2023
Grau en Comunicació Interactiva [1423]  

Course materials 1 records found  
1.
5 p, 105.6 KB Tecnologies i Comunicació Persuasiva [104894] / Tamborero Viadiu, Vicenç ; Romero Fernandez, Patricia Socorro Aline ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Específicament, els objectius de l'assignatura són els següents: Conèixer quins són els processos tècnics que intervenen en la comunicació publicitària canalitzada per diverses plataformes de continguts àudio, vídeo i imatge fixa. [...]
Specifically, the objectives of the subject are the following: Understand the technical processes that intervene in the advertising communication channeled by several platforms for audiovisual content. [...]
Específicamente, los objetivos de la asignatura son los siguientes: Conocer cuáles son los procesos técnicos que intervienen en la comunicación publicitaria canalizada por varias plataformas de contenidos audiovisuales. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.