1.
|
216 p, 1.1 MB |
Creating Chilean Identities to the Rhythm of Japanese Rock : A Study of Santiago de Chile's Visual Kei Fandom as Subculture
/
Reyes Navarro, Javiera Natalia ;
Mas López, Jordi, 1972-, dir. ;
Lozano Méndez, Artur, dir.
Durante la primera década del nuevo milenio, la televisión, revistas y periódicos chilenos se enfocaron en grupos de jóvenes y en sus estilos de moda, gustos musicales y tendencia a utilizar los espacios públicos como lugares de reunión. [...] During the first decade of the new millennium, Chilean television, magazines, and newspapers turned their attention to groups of young people and their fashion styles, music tastes, and tendency to use public spaces as gathering spots. [...]
2021
|
|
2.
|
205 p, 24.2 MB |
Análisis de las boyband a partir de los años sesenta : géneros musicales, fama y listas de Billboard, ¿qué ítems contribuyen a que estas bandas sean exitosas?
/
Gámez López, Mar ;
Vall Karsunke, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi sobre l'èxit de les boyband des dels seixanta a partir de les llistes d'èxit de Billboard. Estudi detallat sobre l'evolució del pop, la història dels grups més populars a cada dècada i les característiques principals de les boybands, plasmat en forma de reportatge periodístic final. Análisis sobre el éxito de las boyband desde los sesenta a partir de las listas de hits de Billboard. Estudio detallado sobre la evolución del pop, la historia de las bandas más populares en cada década y comparación de sus características principales, plasmado en forma de reportaje periodístico final. Analysis of the success of boybands ever since the 60s based on Billboard charts. Detailed study of the evolution of pop, history of the most popular bands of each decade and a comparison of their main characteristics, that leads to a final journalistic report.
2020 Grau en Periodisme [971]
|
|
3.
|
105 p, 3.6 MB |
El reggaetón como estrategia de comunicación política. Un estudio de caso: su influencia en la renuncia del gobernador de Puerto Rico, Ricardo Rosselló, en 2019
/
Sánchez Ríos, Adrián ;
Lorite, Nicolàs, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Al juliol de 2019, el governador de Puerto Rico, Ricardo Rosselló, va dimitir del seu càrrec després de les múltiples manifestacions en contra del seu mandat, provocades per la filtració d'uns xats amb comentaris masclistes i homòfobs entre els seus col·laboradors i el. [...] En julio de 2019, el gobernador de Puerto Rico, Ricardo Rosselló, dimitió de su cargo luego de las múltiples manifestaciones en contra de su mandato, provocadas por la filtración de unos chats con comentarios machistas y homófobos con sus colaboradores. [...] In July 2019, the governor of Puerto Rico, Ricardo Rosselló, resigned from his position after multiple demonstrations against his mandate, caused by the leak of some chats with male chauvinist and homophobic comments with his collaborators. [...]
2020 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
4.
|
204 p, 4.0 MB |
Writing your life's soundtrack : investigación y análisis del mercado musical y de su comunicación. Los letristas y cantautores
/
Aciego Buj, Sandra ;
Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte pretén realitzar una investigació sobre el mercat musical, concretament del sector de lletristes i cantautors, així com de les tècniques de comunicació utilitzades pel desenvolupament de campanyes publicitàries en aquest àmbit. Este proyecto pretende realizar una investigación sobre el mercado musical, concretamente del sector de letristas y cantautores, así como de las técnicas de comunicación utilizadas para el desarrollo de campañas publicitarias en dicho ámbito. This project aims to carry out a research on the music market, specifically the lyricists and songwriters sector, as well as the communication techniques used for the development of advertising campaigns in this field.
2020 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
5.
|
|
6.
|
91 p, 1.9 MB |
¿Ha muerto el punk? : análisis de videoclips, letras y música del punk internacional de ayer y de hoy
/
Morón Vilches, Alex ;
Niqui, Cinto, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball pretén demostrar la hipòtesi que el moviment punk tal i com es va concebre en els seus inicis i en el seu moment de màxima expansió, ja pràcticament no existeix. S'ha passat de l'àmbit underground al comercial per l'assimilació gairebé total del gènere musical dins la cultura de masses. [...] El trabajo pretende demostrar la hipótesis que el movimiento punk tal y como se concibió en sus inicios y en su momento de máximo apogeo, ya prácticamente no existe. Se ha pasado del ámbito underground al comercial por la asimilación casi total del género musical dentro de la cultura de masas. [...] The work tries to demonstrate the hypothesis that the punk movement as conceived in his beginnings and in his moment of maximum height, practically does not exist. It has passed of the underground area to the commercial one for the almost total assimilation of the musical kind inside the mass culture. [...]
2016 Grau en Periodisme [971]
|
|
7.
|
|
8.
|
|
9.
|
185 p, 6.0 MB |
Les sardanes de Pep Ventura i la música popular a Catalunya entre la restauració dels Jocs Florals i la Primera República (1859-1874)
/
Costal Fornells, Anna 1981- ;
Ayats Abeyà, Jaume, 1960-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia) ;
Cortés, Francesc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament d'Art i de Musicologia
Al segle XIX neix un nou concepte de música popular, estretament relacionat amb el final de l'Antic Règim i amb l'obertura d'Europa i dels territoris colonials a diverses possibilitats econòmiques, polítiques, socials i culturals. [...] The 19th century saw the birth of a new concept in popular music, closely related to the end of the Ancien Régime and to the opening up of Europe and its colonies to diverse economic, political, social and cultural possibilities. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014
4 documents
|
|
10.
|
|