Dipòsit Digital de Documents de la UAB 51 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
19.3 MB Anàlisi de les actuacions d'estudiants amb bons resultats en la resolució de problemes amb múltiples opcions de resposta i temps limitat / Guinjoan, Marc ; Fortuny, Josep M, dir. ; Gutiérrez Rodríguez, Ángel, dir.
El treball de tesis doctoral Anàlisi de les actuacions d'estudiants amb bons resultats en la resolució de problemes amb múltiples opcions de resposta i temps limitat contribueix a la recerca en Didàctica de les Matemàtiques en l'àmbit de la resolució de problemes. [...]
The doctoral thesis Analysis of the behavior of students with good results in problem solving with multiple choice options and limited time contributes to the research in Didactics of Mathematics in the field of problem solving. [...]

2022  
2.
6 p, 114.9 KB Recerca en Àmbits Específics de la Didàctica de les Ciències i de les Matemàtiques [43929] / Marbà Tallada, Anna ; Edo Baste, Maria Merce ; Fortuny Aymemi, Josep Maria ; Oliveras Prat, Begoña ; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquest mòdul és plantejar la investigació al voltant de l'ensenyament de diferents àmbits científics i matemàtics que apareixen en el currículum d'educació infantil, primària i secundària, així com en l'àmbit la formació del professorat.
The goal of this module is to show and discuss different research perspective in science and math learning and teaching from early childhood to secondary education, as well as in the field of teacher training.
El objetivo de este módulo es plantear la investigación en torno a la enseñanza de diferentes ámbitos científicos que aparecen en el currículo de infantil, primaria y secundaria, así como la formación del profesorado.

2023-24
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
Màster Universitari en Recerca en Educació [1548]
3 documents
3.
19 p, 1005.7 KB Analysis of Tutoring in the Professional Development of STEM Teachers / Ricart, M. (Universitat de Lleida. Departament de Matemàtica) ; Estrada, Assumpta (Universitat de Lleida. Departament de Matemàtica) ; Fortuny, Josep M. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
The aim of this work is to explore the impact of the use of five lenses for the professional development of mathematics teachers in a Practicum environment of a master's degree in Teaching in Secondary Schools in Spain, based on based on the video-related model and facilitated by a tutor. [...]
2022 - 10.3390/math10183331
Mathematics, Vol. 10 Núm. 18 (september 2022) , article 3331  
4.
6 p, 112.8 KB Gestió i innovació a l'aula de matemàtiques [102059] / Fortuny Aymemi, Josep Maria ; Vilalta Riera, Albert ; Guinjoan, Marc ; Clemente, Francisco ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs que està centrada en el desenvolupament de competències professionals d'anàlisi didàctic i matemàtic, a partir de situacions reals de l'aula de matemàtiques a primària, que els permeti als estudiants el disseny, gestió i avaluació d'activitats matemàtiques innovadores, interdisciplinàries i diversificades en la seva futura tasca docent. [...]
It is a compulsory third year course that focuses on the development of skills of teaching and mathematical analysis, based on real situations of primary mathematics classroom, which allows students to design, manage and evaluate of innovative, interdisciplinary and diversified mathematical activities in their future teaching. [...]
Se trata de una asignatura obligatoria de tercer curso que está centrada en el desarrollo de competencias profesionales de análisis didáctico y matemático, a partir de situaciones reales del aula de matemáticas en primaria, que los permita a los estudiantes el diseño, gestión y evaluación de actividades matemáticas innovadoras, interdisciplinarias y diversificadas en su futura tarea docente. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
5.
5 p, 106.1 KB Recerca en Àmbits Específics de la Didàctica de les Ciències i de les Matemàtiques [43929] / Fortuny Aymemi, Josep Maria ; Edo, Mequè ; Oliveras Prat, Begoña ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquest mòdul és plantejar la investigació al voltant de l'ensenyament de diferents àmbits científics i matemàtics que apareixen en el currículum d'educació infantil, primària i secundària, així com en l'àmbit la formació del professorat.
The goal of this module is to show and discuss different research perspective in science and math learning and teaching from early childhood to secondary education, as well as in the field of teacher training.
El objetivo de este módulo es plantear la investigación en torno a la enseñanza de diferentes ámbitos científicos que aparecen en el currículo de infantil, primaria y secundaria, así como la formación del profesorado.

2022-23
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
6.
5 p, 105.7 KB Recerca en Àmbits Específics de la Didàctica de les Ciències i de les Matemàtiques [43929] / Marbà Tallada, Anna ; Edo, Mequè ; Fortuny, Josep M. ; Oliveras Prat, Begoña ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquest mòdul és plantejar la investigació al voltant de l'ensenyament de diferents àmbits científics i matemàtics que apareixen en el currículum d'educació infantil, primària i secundària, així com en l'àmbit la formació del professorat.
The goal of this module is to show and discuss different research perspective in science and math learning and teaching from early childhood to secondary education, as well as in the field of teacher training.
El objetivo de este módulo es plantear la investigación en torno a la enseñanza de diferentes ámbitos científicos que aparecen en el currículo de infantil, primaria y secundaria, así como la formación del profesorado.

2021-22
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
7.
6 p, 113.4 KB Gestió i innovació a l'aula de matemàtiques [102059] / Fortuny, Josep M.. ; Vilalta Riera, Albert ; Morera, Laura ; Guinjoan, Marc ; Clemente, Francisco ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs que està centrada en el desenvolupament de competències professionals d'anàlisi didàctic i matemàtic, a partir de situacions reals de l'aula de matemàtiques a primària, que els permeti als estudiants el disseny, gestió i avaluació d'activitats matemàtiques innovadores, interdisciplinàries i diversificades en la seva futura tasca docent. [...]
It is a compulsory third year course that focuses on the development of skills of teaching and mathematical analysis, based on real situations of primary mathematics classroom, which allows students to design, manage and evaluate of innovative, interdisciplinary and diversified mathematical activities in their future teaching. [...]
Se trata de una asignatura obligatoria de tercer curso que está centrada en el desarrollo de competencias profesionales de análisis didáctico y matemático, a partir de situaciones reales del aula de matemáticas en primaria, que los permita a los estudiantes el diseño, gestión y evaluación de actividades matemáticas innovadoras, interdisciplinarias y diversificadas en su futura tarea docente. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
8.
20 p, 954.1 KB Las trayectorias hipotéticas de aprendizaje : Un ejemplo en un curso de álgebra lineal / Cárcamo, Andrea (Universidad Austral de Chile) ; Fortuny, Josep M.. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fuentealba, Claudio (Universidad Austral de Chile)
Este trabajo propone y evalúa una trayectoria hipotética de aprendizaje (THA) para los conceptos de conjunto generador y espacio generado. La THA se diseñó siguiendo el planteamiento de Simon (1995), la heurística de diseño de los modelos emergentes y el mecanismo de reflexión sobre la relación actividad-efecto. [...]
This article proposes and evaluates a hypothetical learning trajectory (HLT) for the concepts of span and spanning set. This HLT was designed following the approach of Simon (1995), the design heuristics of emergent models and the mechanism of reflection on activity-effect relationship. [...]

2021 - 10.5565/rev/ensciencias.2857
Enseñanza de las ciencias, Vol. 39 Núm. 1 (2021) , p. 45-64 (Investigaciones Didácticas)  
9.
2 p, 1.0 MB Didàctica de la Matemàtica [21943] / Fortuny, Josep M.. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1994-95
Llicenciat en Pedagogia [598]  
10.
5 p, 105.6 KB Recerca en Àmbits Específics de la Didàctica de les Ciències i de les Matemàtiques [43929] / Fortuny, Josep M. ; Edo, Mequè ; Domènech Casal, Jordi ; Oliveras Prat, Begoña ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquest mòdul és plantejar la investigació al voltant de l'ensenyament de diferents àmbits científics i matemàtics que apareixen en el currículum d'educació infantil, primària i secundària, així com en l'àmbit la formació del professorat.
El objetivo de este módulo es plantear la investigación en torno a la enseñanza de diferentes ámbitos científicos que aparecen en el currículo de infantil, primaria y secundaria, así como la formación del profesorado.

2020-21
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 51 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
3 Fortuny, Joan
1 Fortuny, Jordi
56 Fortuny, Josep
6 Fortuny, Josep M
1 Fortuny, Josep M,
13 Fortuny, Josep M.,
30 Fortuny, Josep M..
3 Fortuny, Josep,
2 Fortuny, José Ma.
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.