No exact match found for Castelló,Montserrat, using Castell Montserrat instead...
UAB Digital Repository of Documents 13 records found  1 - 10next  jump to record: Search took 0.03 seconds. 
1.
53 p, 616.7 KB Aprenentatge basat en la investigació en educació superior : un model d'aprenentatge seqüencial en les assignatures de grau de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB / Jariot, Mercè, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez Parrón, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martínez Melo, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tello Sánchez, Jose (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Castell Escuer, Tona (Universitat Autònoma de Barcelona) ; López-Crespo, Saida (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Nieva, Carolina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martínez Mínguez, Maria Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ortega, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest document es divideix en dues parts, en la primera es presenta un model seqüenciat d'aprenentatge basat en la investigació des de primer curs fins a quart, per tal que l'alumnat vagi desenvolupant competències de recerca de manera vivencial durant la seva formació. [...]
2024  
2.
6 p, 113.4 KB Observació sistemàtica i anàlisi de contextos [101997] / Rodriguez Parron, Montserrat ; Castell Escuer, Maria Antònia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura pretén oferir als estudiants coneixement teòric-pràctic en relació als processos observacionals en els diferents contextos on el professional de l'educació infantil desenvoluparà la seva activitat. [...]
This course aims to provide students with theoretical and practical knowledge regarding observational processes in different contexts where the Infant Education professionals develop their activity. Systematic observation is key to generate new knowledge and as a tool to respond to problems or educational issues. [...]
Esta asignatura pretende ofrecer a los estudiantes conocimientos teórico-práctico en relación a los procesos observacionales en los diferentes contextos donde el profesional de la educación infantil desarrollará su actividad. [...]

2023-24
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
3.
5 p, 110.9 KB Observació sistemàtica i anàlisi de contextos [101997] / Rodriguez Parron, Montserrat ; Castell Escuer, Tona ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura pretén oferir als estudiants coneixement teòric-pràctic en relació als processos observacionals en els diferents contextos on el professional de l'educació infantil desenvoluparà la seva activitat. [...]
This course aims to provide students with theoretical and practical knowledge regarding observational processes in different contexts where the Infant Education professionals develop their activity. Systematic observation is key to generate new knowledge and as a tool to respond to problems or educational issues. [...]
Esta asignatura pretende ofrecer a los estudiantes conocimientos teórico-práctico en relación a los procesos observacionales en los diferentes contextos donde el profesional de la educación infantil desarrollará su actividad. [...]

2022-23
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
4.
10 p, 228.9 KB Guia per integrar la recerca a la docència a la Facultat de Ciències de l'Educació : claus i estratègies d'aplicació / Jariot, Mercè ; Tello Sánchez, Jose ; Arnau-Sabatés, Laura ; Rodríguez Parrón, Montserrat ; Martínez Melo, Montserrat ; Ion, Georgeta ; Sala, Fina ; Díaz, Anna ; López-Crespo, Saida ; Nieva, Carolina ; Sánchez Martí, Angelina ; Martínez Mínguez, Maria Lourdes ; Ortega, Daniel ; Suárez, Cecília ; Castell Escuer, Tona ; Agud Morell, Ingrid
Aquesta guia s'ha desenvolupat en el marc del projecte d'innovació "El nexe docència - recerca en els graus d'educació de la UAB", finançat per la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB (convocatòria 2021), i coordinat per Laura Arnau Sabatés.
2022  
5.
10 p, 479.4 KB End of Life Intervention Program During COVID-19 in Vall d'Hebron University Hospital / Beneria, Anna (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Castell-Panisello, Eudald (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Sorribes-Puertas, Marta (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Forner-Puntonet, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal) ; Serrat, Laia (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; García-González, Sara (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Garriga, Maria (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Simon, Carmen (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Raya, Consuelo (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Montes, Maria José (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Rios, Giuliana (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Bosch, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal) ; Citoler, Bárbara (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Closa, Helena (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Corrales, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal) ; Daigre, Constanza (Centro de Investigación Biomédica en Red de Salud Mental) ; Delgado, Mercedes (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Dip Perez, María Emilia (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Estelrich, Neus (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Jacas, Carlos (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Lara Castillo, Benjamin (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Lugo-Marín, Jorge (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Nieto-Fernández, Zaira (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Regales, Christina (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Ibáñez, Pol (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Blanco, Eunice (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Ramos-Quiroga, Josep Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal)
Introduction: The coronavirus disease 19 (COVID-19) and its consequences have placed our societies and healthcare systems under pressure. Also, a major impact on the individual and societal experience of death, dying, and bereavement has been observed. [...]
2021 - 10.3389/fpsyt.2021.608973
Frontiers in psychiatry, Vol. 12 (may 2021)  
6.
5 p, 110.5 KB Observació sistemàtica i anàlisi de contextos [101997] / Rodríguez Parrón, Montserrat ; Castell Escuer, Tona ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura pretén oferir als estudiants coneixement teòric-pràctic en relació als processos observacionals en els diferents contextos on el professional de l'educació infantil desenvoluparà la seva activitat. [...]
This course aims to provide students with theoretical and practical knowledge regarding observational processes in different contexts where the Infant Education professionals develop their activity. Systematic observation is key to generate new knowledge and as a tool to respond to problems or educational issues. [...]
Esta asignatura pretende ofrecer a los estudiantes conocimientos teórico-práctico en relación a los procesos observacionales en los diferentes contextos donde el profesional de la educación infantil desarrollará su actividad. [...]

2021-22
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
7.
5 p, 108.5 KB Observació sistemàtica i anàlisi de contextos [101997] / Rodríguez Parrón, Montserrat ; Castell Escuer, Tona ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura pretén oferir als estudiants coneixement teòric-pràctic en relació als processos observacionals en els diferents contextos on el professional de l'educació infantil desenvoluparà la seva activitat. [...]
Esta asignatura pretende ofrecer a los estudiantes conocimientos teórico-práctico en relación a los procesos observacionales en los diferentes contextos donde el profesional de la educación infantil desarrollará su actividad. [...]

2020-21
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
8.
5 p, 108.1 KB Observació sistemàtica i anàlisi de contextos [101997] / Castell Escuer, Tona ; Rodríguez Parrón, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura pretén oferir als estudiants coneixement teòric-pràctic en relació als processos observacionals en els diferents contextos on el professional de l'educació infantil desenvoluparà la seva activitat. [...]
Esta asignatura pretende ofrecer a los estudiantes conocimientos teórico-práctico en relación a los procesos observacionales en los diferentes contextos donde el profesional de la educación infantil desarrollará su actividad. [...]

2019-20
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
9.
5 p, 80.2 KB Observació sistemàtica i anàlisi de contextos [101997] / Castell Escuer, Maria Antònia ; Rodríguez Parrón, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura pretén oferir als estudiants coneixement teòric-pràctic en relació als processos observacionals en els diferents contextos on el professional de l'educació infantil desenvoluparà la seva activitat. [...]
This course aims to provide students with theoretical and practical knowledge regarding observational processes in different contexts where the Infant Education professionals develop their activity. Systematic observation is key to generate new knowledge and as a tool to respond to problems or educational issues. [...]
Esta asignatura pretende ofrecer a los estudiantes conocimientos teórico-práctico en relación a los procesos observacionales en los diferentes contextos donde el profesional de la educación infantil desarrollará su actividad. [...]

2018-19
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
10.
4 p, 77.8 KB Observació sistemàtica i anàlisi de contextos [101997] / Rodríguez Parrón, Montserrat ; Castell Escuer, Maria Antònia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura pretén oferir als estudiants coneixement teòric-pràctic en relació als processos observacionals en els diferents contextos on el professional de l'educació infantil desenvoluparà la seva activitat. [...]
This course aims to provide students with theoretical and practical knowledge regarding observational processes in different contexts where the Infant Education professionals develop their activity. Systematic observation is key to generate new knowledge and as a tool to respond to problems or educational issues. [...]
Esta asignatura pretende ofrecer a los estudiantes conocimientos teórico-práctico en relación a los procesos observacionales en los diferentes contextos donde el profesional de la educación infantil desarrollará su actividad. [...]

2017-18
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents

UAB Digital Repository of Documents : 13 records found   1 - 10next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.