UAB Digital Repository of Documents 26 records found  1 - 10nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
1.
50 p, 516.8 KB El impacto de las industrias culturales y el ciberentorno en el concepto de cultura y en las prácticas culturales / Vicente i González, Antonio ; Chillón, Albert, 1960-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Análisis retrospectivo y panorámico a través de las teorías de diversos autores sobre el impacto que han tenido el advenimiento de las industrias culturales tradicionales y el ciberentorno en las transformaciones producidas en el concepto de cultura y en sus manifestaciones a lo largo del último siglo.
Anàlisi retrospectiu i panoràmic a través de les teories de diversos autors sobre l'impacte que han tingut l'adveniment de les indústries culturals tradicionals i el ciberentorn en les transformacions produïdes en el concepte de cultura i en el de les seves manifestacions al llarg de l'últim segle.
Retrospective and panoramic analysis through the theories of various authors on the impact that the advent of traditional cultural industries and the cyber environment have had on the transformations produced in the concept of culture and its manifestations throughout the last century.

2023
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
2.
2.4 MB El impacto de la música pop de Asia Oriental en América Latina. Estudio de caso de Mayday (Taiwan-China) y Super Junior (Corea del Sur) en Argentina / Guerra, María del Valle ; Sáiz López, Amelia, dir. ; Beltrán, Joaquín, dir.
L'impacte de la música pop de l'Àsia Oriental a l'Amèrica Llatina. Estudi de cas de Mayday (Taiwan-Xina) i Super Junior (Corea del Sud) a Argentina L'objectiu d'aquesta recerca és l'anàlisi de la recepció de la música pop d'Àsia Oriental a l'Argentina com un estudi de cas on s'interrelaciona la globalització amb les indústries culturals i les seves conseqüències en les dinàmiques interculturals a causa de la seva influència i impacte en les audiències. [...]
El impacto de la música pop de Asia Oriental en América Latina. Estudio de caso de Mayday (Taiwan-China) y Super Junior (Corea del Sur) en Argentina El objetivo de esta investigación es el análisis de la recepción de la música pop de Asia Oriental en Argentina como un estudio de caso donde se interrelaciona la globalización con las industrias culturales y sus consecuencias en las dinámicas interculturales debido a su influencia e impacto en las audiencias. [...]
The Impact of East Asian Pop Music on Latin America. Case study of Mayday (Taiwan-China) and Super Junior (South Korea) in Argentina The objective of this investigation is to analyze the reception of East Asian pop music in Argentina as a case study that interrelates globalization and cultural industries and the consequences for intercultural dynamics due to their impact and influence on audiences. [...]

2022  
3.
282 p, 15.5 MB Estrategias para la educación intercultural en la escuela a través de los recursos educativos de las industrias culturales / Bedoya Ospina, Rosa Yamile ; Essomba Gelabert, Miquel Àngel, dir. ; Iglesias Vidal, Edgar, dir.
L'estudi actual té com a objectiu específic identificar en equipaments i organitzacions culturals, elements que puguin integrar-se en l'organització escolar per generar processos d'aprenentatge que permetin aportar a l'diàleg intercultural i ampliar les maneres de crear, produir i distribuir la cultura. [...]
El estudio actual tiene como objetivo específico identificar en equipamientos y organizaciones culturales, elementos que puedan integrarse en la organización escolar para generar procesos de aprendizaje que permitan aportar al diálogo intercultural y ampliar las maneras de crear, producir y distribuir la cultura. [...]
The current study has the specific objective of identifying in cultural facilities and organizations, elements that can be integrated into the school organization to generate learning processes that allow to contribute to intercultural dialogue and expand the ways of creating, producing and distributing culture. [...]

2021  
4.
101 p, 1.2 MB Indústries culturals i l'entorn digital a Catalunya : nous reptes? El cas del servei públic audiovisual / García Hernández, Paula ; Bonet Bagant, Montse, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El mercat cultural i comunicatiu s'ha transformat amb l'entorn digital. Aquest estudi es planteja com a primer objectiu saber quins són els principals reptes que una part de les indústries culturals catalanes ha d'enfrontar en aquest entorn i, en segon terme, si els reptes són realment nous o no. [...]
El mercado cultural y comunicativo se ha transformado con el entorno digital. Este estudio se plantea como primero objetivo saber cuáles son los principales retos que una parte de las industrias culturales catalanas tiene que enfrentar en este entorno y, en segundo término, si los retos son realmente nuevos o no. [...]
The cultural and comunications market has been transformed with the digital environment. The first objective of this study is to find out what the main challenges are for some of the Catalan cultural industries to face in this environment and, secondly, whether the challenges are really new or not. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
5.
153 p, 1.8 MB La cultura com a factor essencial dels processos de desenvolupament i canvi social : Anàlisi crítica dels programes electorals en l'àmbit de cultura de les candidatures a les eleccions municipals de 2019 a l'Ajuntament de Barcelona / Torras Zamora, Arnau ; Tresserras Gaju, Joan Manuel (Dir) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació gira entorn a com les polítiques culturals han d'articular un model capaç d'incentivar processos de canvi social i empoderament, i com són capaçes de relacionar-se i elaborar models culturals capaços d'enforntar-se als reptes de les indústries culturals, la revolució digital i les noves tecnologies. [...]
La investigación gira en torno a cómo las políticas culturales deben articular un modelo capaz de incentivar procesos de cambio social y empoderamiento, y como son capaces de relacionarse y elaborar modelos culturales capaces de enforntar a los retos de las industrias culturales , la revolución digital y las nuevas tecnologías. [...]
The research revolves around how cultural policies should articulate a model capable of encouraging processes of social change and empowerment, and how they are able to relate and develop cultural models capable of addressing the challenges of cultural industries, the digital revolution and new technologies. [...]

2019  
6.
14 p, 1.0 MB La imatge en la societat del coneixement / Català Domènech, Josep M., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Garcia-Blanco, Iñaki, trad.
Els avenços introduïts en la societat per l'extensió de l'ús de les noves tecnologies deixen també la seva empremta en la cultura visual. A partir dels canvis que es viuen en l'art, el disseny, la ciència, les indústries culturals del món audiovisual i també en la nostra vida quotidiana per la irrupció d'aquestes tecnologies, l'autor reflexiona sobre el paper que desenvolupa la imatge en les societats de capitalisme avançat al segle XXI, especialment en la gestió del coneixement.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2005 (Aldea Global, Documents; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2005, p. 287-299  
7.
27 p, 2.5 MB Tres indústries culturals d'edició discontínua : editorial, fonogràfica, videogràfica / Jones, Daniel E. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
La situació de les tres indústries culturals d'edició discontínua (editorial, fonogràfica i videogràfica) a Catalunya és desigual. La indústria editorial és sòlida i està ben implantada en els mercats espanyol i llatinoamericà. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Informe de la comunicació a Catalunya, 2000, p. 145-165  
8.
70 p, 2.1 MB El desarrollo de las industrias culturales en China en la era de los nuevos medios / He, Linlin ; Murciano, Marcial ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les indústries culturals juguen un paper clau en les noves estratègies de desenvolupament nacional i de competitivitat internacional que s'implementen a la Xina. Amb el suport actiu del govern, s'impulsen polítiques d'estímul financer i de promoció de talents que busquen enfortir aquest sector i crear una societat moderna basada en el coneixement. [...]
Las industrias culturales juegan un papel clave en las nuevas estrategias de desarrollo nacional y de competitividad internacional que se implementan en China. Con el soporte activo del gobierno, se impulsan políticas de estímulo financiero y de promoción de talentos que buscan fortalecer este sector y crear una sociedad moderna basada en el conocimiento. [...]
The cultural industry plays a more important role nowadays, and the development of new media brings opportunities and challenges to the cultural industry. With the impulse of the government, the cultural industry in China presents a good current situation. [...]

2018  
9.
94 p, 3.5 MB Las industrias creativas y su papel en las políticas y estrategias de la Unión Europea / Aldana Afanador, Pedro Nicolás ; Crusafon Baqués, Carmina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les Indústries Creatives juguen un paper important en la proposta cultural i econòmica de la Unió Europea. Aquesta investigació analitza a la indústria creativa europea plantejant l'evolució, caracterització i problemàtiques del concepte; revisant el seu marc normatiu en el territori; i desenvolupant un estudi de cas de deu Estats membres per determinar el seu paper en les polítiques i estratègies de la Unió Europea.
Las Industrias Creativas juegan un papel importante en la propuesta cultural y económica de la Unión Europea. Esta investigación analiza a la industria creativa europea planteando la evolución, caracterización y problemáticas del concepto; revisando su marco normativo en el territorio; y desarrollando un estudio de caso de diez Estados miembros para determinar su papel en las políticas y estrategias de la Unión Europea.
The Creative Industries play an important role in the cultural and economic proposal of the European Union. This research analyzes the European creative industry, proposing its evolution, characterization and concept problems; reviewing its regulatory framework in the territory; and developing a case study of ten member States to determinate their role in the policies and strategies of the European Union.

2018  
10.
La UAB escriu... Llibres : presentació del llibre : The Oxford Handbook of Productivity analysis / Grifell-Tatjé, Emili ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials
Inclou: material promocional de la presentació del llibre "The Oxford Handbook of Productivity analysis".
Inclou: presentation, about the book, about the contributors, bibliography, exhibition and credits.

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, Biblioteca de Ciències Socials, 2018. (Exposicions bibliogràfiques (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials))  

UAB Digital Repository of Documents : 26 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.