2019-07-09 15:40 |
|
2019-07-09 13:51 |
|
2019-04-30 18:14 |
|
2016-07-27 10:20 |
|
2015-02-11 10:53 |
|
2012-09-10 17:20 |
|
2012-09-10 17:13 |
18 p, 85.1 KB |
Revisant els objectius de l'acadèmia. Les referències sobre immigració negroafricana a Espanya i Catalunya
/
Narciso Pedro, Laia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural)
Aquest article presenta un recull i una revisió bibliogràfica de les publicacions acadèmiques sobre immigració negroafricana vinculada a temàtiques generals produïda a l'àmbit nacional espanyol, per analitzar en quina mesura la investigació s'ha interessat per les especificitats d'aquestes migracions des dels anys vuitanta, quan situem l'arribada d'aquesta població, fins a l'actualitat. [...] This paper presents a review of the academic publications about black African immigration produced nationwide in Spain with the aim to analyze the extent to which research has been sensitive to its specific features since the eighties, when the initial immigrant influx started, until today. [...]
2010
EMIGRA working papers, Núm. 133 (2010) , p. 1-18
|
|
2012-09-10 17:09 |
|
2012-09-10 16:46 |
|
2012-09-10 16:41 |
26 p, 211.3 KB |
Segregación escolar e inmigración en Cataluña : aproximaciones etnográficas
/
Carrasco, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Pàmies Rovira, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ponferrada Arteaga, Maribel (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ballestín González, Beatriz (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Bertran, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona)
Este artículo ha sido realizado en el marco del Proyecto I+D MCYT SEJ 2005-09333-CO2-CO1 Familias transnacionales, relaciones interculturales e integración socioeducativa de niños y jóvenes de origen extranjero. [...] Este artículo describe y analiza algunas de las dinámicas informales y de las estrategias formales recurrentes de separación del alumnado dentro de las escuelas, desde los servicios educativos destinados a la pequeña infancia hasta la finalización de la educación obligatoria, desde la perspectiva de sus distintos efectos sobre el alumnado de origen extranjero más allá de esta última. [...] This paper describes and analyzes some recurrent informal dynamics and formal strategies that separate students within the school, including educational services devoted to early childhood through the end of compulsory education, from the perspective of their different effects on immigrant students in stages beyond. [...]
2007
EMIGRA working papers, Núm. 126 (2007) , p. 1-26
|
|
|
|