S'obre la convocatòria de voluntariat a les Nacions Unides
logo voluntariat nacions unides 16.07.2012 Voluntariat  -  S'obre la convocatòria 2012 del Programa Espanyol de Voluntariat Universitari a les Naciones Unides (VNU) que promou la participació de joves, per un període de 6 mesos, a un projecte de voluntariat enfocat a una de les àrees de desenvolupament que es concreten en els Objectius de Desenvolupament del Mil·leni. El voluntariat es realitza en organismes internacionals de països empobrits.

La convocatòria 2012 de les universitats espanyoles obre diverses places de voluntariat, el treball del qual se centra en els Objectius de Desenvolupament del Mil·lenni, en els àmbits de pobresa, educació, igualtat de gènere, mortalitat infantil, salut materna, VIH-sida i medi ambient.

El període de presentació de la sol·licitud per aquesta convocatòria és fins el 14 de setembre. La documentació a presentar s’haurà d’entregar personalment a la Fundació Autònoma Solidaria i enviar-la a fas.cooperacio@uab.cat que s'encarreguerà de la selecció de candidatures.

En aquest enllaç, pots consultar la llista de places, els requisits de participació, documentació a presentar i les característiques del programa i a sota d'aquesta notícia trobeu la fitxa de la candidatura).

Si vols conèixer les experiències dels voluntaris de la UAB que han participat anteriorment en el programa, visita el seu bloc! Per a més informació contacta amb nosaltres.

Fitxa candidatura Voluntariat NU 2012