Crisis 2.0 : cuando la reputación corporativa está en juego. Estudio de casos
Calzada Bages, Ona
Enrique, Ana Mª, (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 114 pag.
Resum: Toda organización puede verse afectada por una situación crítica en un momento determinado capaz de amenazar la estabilidad de la compañía. La organización ha de ser capaz de gestionar correctamente una crisis y esto significa considerar todas las herramientas comunicacionales existentes. La comunicación ha evolucionado y a la hora de gestionar estas situaciones críticas, deben tener en cuenta la aparición de nuevas herramientas que se engloban en el contexto de la Web 2. 0, un nuevo escenario digital. Éste puede suponer una oportunidad a la hora de reforzar la imagen y la reputación corporativa, o por el contrario una gran amenaza.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball final de grau ; Text
Matèria: Web 2.0 ; Imatge corporativa ; Reputació corporativa ; Identitat corporativa ; Reputació en línia



114 p, 2.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-10-31, darrera modificació el 2022-05-07



   Favorit i Compartir