La dona publicitària al llarg de la historia de la publicitat
Murgui Díaz, Amaya
Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: La mujer publicitaria a lo largo de la historia de la publicidad
Títol variant: Advertising women in advertising history
Data: 2015
Descripció: 103 pag.
Resum: Estudi de la figura de la dona publicitària americana al llarg de la historia de la publicitat. S'estudien quatre dones que van lluitar per destacar a la indústria publicitària dels anys 60 i 70, un món dominat principalment pels homes: Mary Wells Lawrence, Jane Maas, Charlotte Beers i Linda Kaplan-Thaler. S'analitzen, doncs, les seves vides i els problemes que van trobar a les agències de publicitat de l'època. Es compara la seva situació amb l'actualitat i es mostren alguns dels factors que segueixen limitant el progrés de la dona en aquestes empreses.
Resum: Estudio de la mujer publicitaria americana a lo largo de la historia de la publicidad. Se estudian cuatro mujeres que lucharon por destacar en la industria publicitaria de los años 60 y 70: Mary Wells Lawrence, Jane Maas, Charlotte Beers y Linda Kaplan-Thaler. Se analizan sus vidas y sus problemas en las agencias de publicidad de la época. Se compara su situación con la actual y se muestran los factores que siguen limitando su progreso.
Resum: Research of the american female figure in the advertising history. Study of four women that fought to stand out in the advertising industry in the '60s and '70s, which was essentially dominated by men: Mary Wells Lawrence, Jane Maas, Charlotte Beers and Linda Kaplan-Thaler. We analize their lives and problems at the agencies of the time. We also compare their situation with the one that we live nowadays and show some factors that still restrict the progress of women in these businesses.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Dona ; Dones ; Publicitat ; Agència de publicitat ; Història ; Estats Units ; Desigualtat ; Gènere ; Treball ; Anys 60



103 p, 2.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-07, darrera modificació el 2023-07-20



   Favorit i Compartir