Becoming Editors
Solanes Calderón, Marc
Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2015
Descripció: 59 pag.
Resum: Aquest projecte es vertebra al voltant de la creació d'una empresa periodística, a cavall entre una editorial tradicional i una revista, on es transgredeix el sistema editorial i de mitjans vigent fins avui dia amb el propòsit de donar a conèixer temes silenciats mediàticament amb un objectiu social, així com també ajudant a integrar al mercat laboral tots aquells joves i periodistes emprenedors que no és capaç d'absorbir el sistema actual.
Resum: Este proyecto se vertebra en torno a la creación de una empresa periodística, a caballo entre una editorial tradicional y una revista, donde se transgrede el sistema editorial y de medios vigente hasta hoy en día con el propósito de dar a conocer temas silenciados mediáticamente con un objetivo social, a la par que ayudando a integrar en el mercado laboral todos aquellos jóvenes y periodistas emprendedores que no es capaz de absorber.
Resum: This project revolves around the creation of a journalistic enterprise, between a traditional editorial and a journal publishing, which transgresses the media and publishing system in force until today with the aim of presenting the silenced media topics and with a strong social objective, as well as helping to integrate into the labor market all those young entrepreneurs and journalists that are not able to find a worthy job.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Editorial ; Llibre ; Emprenedor ; Jove ; Social ; Convergència ; Libro ; Emprendedor ; Joven ; Convergencia ; Book ; Entrepeneur ; Youth ; Convergence



61 p, 2.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-10-06, darrera modificació el 2022-05-01



   Favorit i Compartir