¿Puede hablarse de consenso constructivista en la educación científica?
Gil Pérez, Daniel
Carrascosa Alís, Jaime
Dumas Carré, Andrée
Furió, Carles
Gallego, Rómulo
Gené Duch, Anna
González, Eduardo
Guisasola, Jenaro
Martínez-Torregrosa, Joaquín
Pessoa de Carvalho, Anna M.
Salinas, Julia
Tricárico, Hugo
Valdés, Pablo

Data: 1999
Resum: In this paper we analyse some of the criticisms that are being made to the «constructivist paradigm» and their implications on the development of the didactic of the sciences as a theoretical body knowledge.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 17 N. 3 (1999) , p. 503-512, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://www.raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21612


10 p, 317.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2021-01-12



   Favorit i Compartir