Publicidad y promoción en las redes sociales : su contribución a la explotación simbólica de la mujer
Molina López, Núria
Soriano Clemente, Jaume, 1965-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: la seva contribució a l'explotació simbòlica de la dona
Additional title: Advertising in social media : its contribution to the symbolic exploitation of women
Additional title: Publicitat i promoció a les xarxes socials :
Date: 2016
Description: 80 pag.
Abstract: El present treball d'investigació consisteix en una anàlisi de les xarxes socials i de les dinàmiques de promoció i publicitat de productes mitjançant la imatge estereotipada de les usuàries de YouTube i Instagram. Per a realitzar-ho, s'han analitzat un total de 50 perfils entre ambdues xarxes socials. La investigació està pensada per mostrar i intentar comprendre com es dóna l'explotació de la dona en el camp de les xarxes socials, la publicitat i la societat 2. 0.
Abstract: El presente trabajo de investigación consiste en un análisis de las redes sociales y de las dinámicas de promoción y publicidad de productos mediante la imagen estereotipada de las usuarias de YouTube e Instagram. Para realizarlo, se han analizado un total de 50 perfiles entre ambas redes sociales. La investigación está pensada para mostrar e intentar comprender cómo se da la explotación de la mujer en el campo de las redes sociales, la publicidad y la sociedad 2. 0.
Abstract: This research is an analysis of social media and the dynamics of advertising through the stereotypicallized image of the female users of YouTube and Instagram. In order to achieve this, we have analyzed a total of 50 profiles from both YouTube and Instagram. The research is intended to show and understarnd how the exploitation of women in the field of social media, advertising and society 2. 0 is given.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Subject: Estudis de dones ; Internet ; Xarxes socials ; Publicitat ; Comunicació ; Instagram (Firma) ; YouTube (Recurs electrònic)



80 p, 4.3 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2017-01-31, last modified 2022-05-01



   Favorit i Compartir