Comunicació de les empreses de moda a través d'Instagram
Giménez Allepuz, Mireia
Niqui Espinosa, Jacint, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Comunicación de las empresas de moda a través de Instagram
Additional title: Communication of fashion companies through Instagram
Date: 2017
Description: 108 pag.
Abstract: Amb l'era d'Internet i l'entrada de les Xarxes Socials el món de la moda ha canviat. Les empreses de moda han modificat les seves estratègies de comunicació i han utilitzat la plataforma Instagram com una nova eina. Conseqüentment, han aparegut Instagramers, Blogueres i Influencers que per a moltes marques s'han convertit en un recurs essencial.
Abstract: Con la era de Internet y la entrada de las Redes Sociales el mundo de la moda ha cambiado. Las empresas de moda han modificado sus estrategias de comunicación y han utilizado la plataforma Instagram como una nueva herramienta. Consecuentemente, han aparecido Instagramers, Blogueras y Influencers que para muchas marcas se han convertido en un recurso esencial.
Abstract: With the Internet era and the entry of Social Networks the world of fashion has changed. Fashion companies have modified their communication strategies and have used the Instagram platform as a new tool. Consequently, Instagramers, bloggers and Influencers have appeared which for many brands have become an essential resource.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català.
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Subject: Xarxes socials en línia ; Instagram (Firma) ; Mitjans socials ; Màrqueting ; Productes de marca ; Internet ; Màrqueting personal ; Mitjans de comunicació de massa ; Influència ; Moda ; Comunicació en màrqueting



108 p, 2.9 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies

 Record created 2017-09-05, last modified 2019-07-21



   Favorit i Compartir