Comunicació de les empreses de moda a través d'Instagram
Giménez Allepuz, Mireia
Niqui Espinosa, Jacint, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Additional title: |
Comunicación de las empresas de moda a través de Instagram |
Additional title: |
Communication of fashion companies through Instagram |
Date: |
2017 |
Description: |
108 pag. |
Abstract: |
Amb l'era d'Internet i l'entrada de les Xarxes Socials el món de la moda ha canviat. Les empreses de moda han modificat les seves estratègies de comunicació i han utilitzat la plataforma Instagram com una nova eina. Conseqüentment, han aparegut Instagramers, Blogueres i Influencers que per a moltes marques s'han convertit en un recurs essencial. |
Abstract: |
Con la era de Internet y la entrada de las Redes Sociales el mundo de la moda ha cambiado. Las empresas de moda han modificado sus estrategias de comunicación y han utilizado la plataforma Instagram como una nueva herramienta. Consecuentemente, han aparecido Instagramers, Blogueras y Influencers que para muchas marcas se han convertido en un recurso esencial. |
Abstract: |
With the Internet era and the entry of Social Networks the world of fashion has changed. Fashion companies have modified their communication strategies and have used the Instagram platform as a new tool. Consequently, Instagramers, bloggers and Influencers have appeared which for many brands have become an essential resource. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Language: |
Català |
Studies: |
Periodisme [2501933] |
Study plan: |
Grau en Periodisme [971] |
Document: |
Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text |
Subject: |
Xarxes socials en línia ;
Instagram (Firma) ;
Mitjans socials ;
Màrqueting ;
Productes de marca ;
Internet ;
Màrqueting personal ;
Mitjans de comunicació de massa ;
Influència ;
Moda ;
Comunicació en màrqueting |
The record appears in these collections:
Research literature >
Bachelor's degree final project >
Faculty of Communication Studies. TFG
Record created 2017-09-05, last modified 2022-05-01