Comunicació de les empreses de moda a través d'Instagram
Giménez Allepuz, Mireia
Niqui Espinosa, Jacint, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Comunicación de las empresas de moda a través de Instagram
Títol variant: Communication of fashion companies through Instagram
Data: 2017
Descripció: 108 pag.
Resum: Amb l'era d'Internet i l'entrada de les Xarxes Socials el món de la moda ha canviat. Les empreses de moda han modificat les seves estratègies de comunicació i han utilitzat la plataforma Instagram com una nova eina. Conseqüentment, han aparegut Instagramers, Blogueres i Influencers que per a moltes marques s'han convertit en un recurs essencial.
Resum: Con la era de Internet y la entrada de las Redes Sociales el mundo de la moda ha cambiado. Las empresas de moda han modificado sus estrategias de comunicación y han utilizado la plataforma Instagram como una nueva herramienta. Consecuentemente, han aparecido Instagramers, Blogueras y Influencers que para muchas marcas se han convertido en un recurso esencial.
Resum: With the Internet era and the entry of Social Networks the world of fashion has changed. Fashion companies have modified their communication strategies and have used the Instagram platform as a new tool. Consequently, Instagramers, bloggers and Influencers have appeared which for many brands have become an essential resource.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Xarxes socials en línia ; Instagram (Firma) ; Mitjans socials ; Màrqueting ; Productes de marca ; Internet ; Màrqueting personal ; Mitjans de comunicació de massa ; Influència ; Moda ; Comunicació en màrqueting



108 p, 2.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2017-09-05, darrera modificació el 2019-07-21



   Favorit i Compartir