El influencer marketing en la red social Instagram : la nueva forma de publicitarse.
Guerrero Hervás, María
Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: L'influencer màrqueting a la xarxa social Instagram : la nova forma de fer publicitat.
Títol variant: The influencer marketing in the social network Instagram : the new way to advertise.
Data: 2017
Descripció: 139 pag.
Resum: Amb les xarxes socials han sorgit nous treballs, un d'ells es ser influencer marketing. Aquest influencers tenen una comunitat de seguidors ja consolidada que escolten i fan difusió del seu missatge. Per tal d'analitzar aquesta figura ens hem fixat a la xarxa social Instagram i com els influencers treballen amb les marques des d'aquesta aplicació. Aquesta figura es molt atractiva per les empreses per dissenyar noves estratègies de marketing i difondre el seu missatge per altres comunitats.
Resum: Con las redes sociales han surgido nuevas formas de trabajo, una de ellas es ser influencer marketing. Estos influencers tienen una comunidad de seguidores consolidado que escuchan y difunden su mensaje. Para analizar esta figura nos hemos fijado en la red social Instagram y cómo los influencers trabajan con las marcas desde esta aplicación. Esta figura es muy atractiva para las empresas para diseñar nuevas estrategias de marketing y difundir su mensaje por otras comunidades.
Resum: With social networks have emerged new forms of work, one of them is to be influencer marketing. These influencers have a consolidated community of followers who listen and spread their message. To analyze this figure we have noticed the social network Instagram and how the influencers work with the marks of this application. This figure is very attractive for companies to design new marketing strategies and spread their message to other communities.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Xarxes socials en línia ; Instagram (Firma) ; Mitjans socials ; Màrqueting ; Productes de marca ; Internet ; Màrqueting personal ; Mitjans de comunicació de massa ; Influència



139 p, 5.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2017-09-05, darrera modificació el 2019-07-21



   Favorit i Compartir