Creación y construcción de la marca Mireia Bellver
Bellver Gay, Mireia
Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Creació i construcció de la marca Mireia Bellver
Títol variant: Creation and brand building Mireia Bellver
Data: 2017
Descripció: 72 pag.
Resum: Estudi del concepte "marca personal", per aplicar-ho posteriorment a la creació de la meva pròpia marca.
Resum: Estudio del concepto "marca personal", para aplicarlo posteriormente a la creación de mi propia marca.
Resum: Study the concept of personal branding to later apply it to the creation of my personal brand.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Marques comercials ; Logotip ; Comunicació ; Publicitat ; Marca personal



72 p, 2.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2017-09-14, darrera modificació el 2022-05-01



   Favorit i Compartir