Editor de escenas gráficas
Martinez Masip, Enoc
Baldrich i Caselles, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Additional title: Scene Editor
Additional title: Editor d'escenes gràfiques
Date: 2017-06-28
Abstract: A lo largo de los últimos años el sector de las máquinas tragamonedas ha sufrido un gran cambio tecnológico, pasando de ser simples máquinas con microcontroladores y rodillos mecánicos, a máquinas complejas multipantalla que incorporan ordenadores (máquinas con microprocesador ARM CortexA, x86, x64) y deben reproducir pequeños juegos como si de una videoconsola se tratara. Estas nuevas características crean nuevos desafíos para el desarrollo de los juegos, siendo necesario el diseño de escenas visuales para éstos. De esta necesidad nace este proyecto, con el objetivo de agilizar y simplificar el desarrollo de estas escenas en la medida de lo posible, mejorando de esta forma la productividad.
Abstract: Over the last few years, the slot machine sector has undergone a great technological change, going from being simple machines with microcontrollers and mechanical reels, to complex multi-screen machines that incorporate computers (machines with microprocessor ARM Cortex A, x86, x64) and Must play small games as if it were a game console. These new features create new challenges for the development of the game machines, being necessary the design of visual scenes for these. From this need is born this project, with the aim of streamlining and simplifying the development of these scenes as much as possible, thus improving productivity.
Abstract: Al llarg dels darrers anys les màquines escurabuixaques han patit un gran canvi tecnològic, passant de ser simples màquines amb microcontroladors i rodets mecànics, a màquines complexes multi pantalla que incorporen ordinadors (màquines amb microprocessador ARM CortexA,x86,x65. . . ) i han de reproduir petits jocs com si es tractés d'una videoconsola. Aquestes característiques creen nous reptes pel desenvolupament dels jocs, sent necessari el disseny d'escenes més visuals per aquests. D'aquesta necessitat neix aquest projecte, amb l'objectiu d'agilitzar i simplificar el desenvolupament de les escenes en la mida del possible, millorant d'aquesta manera la productivitat.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Study plan: Enginyeria Informàtica [958]
Document: Treball final de grau ; Text
Subject area: Menció Computació
Subject: Escurabuixacas ; Joc ; Editor ; Escena ; OpenGL ; C++ ; Qt ; Gui esdeveniments ; Lua luajit ; Imgui ; Scripting ; Recreativa ; Videojoc ; Renderitzat ; Grafs ; Seqüències gràfiques ; Guions ; Interfície gràfica ; Tragamonedas ; Juego ; Escenas ; Gui ; Eventos ; Lua ; LuaJIT ; Videojuego ; Renderizado ; Grafos ; Secuencias graficas ; Slot Machines ; Game ; Scenes ; Opengl ; Events ; Game machine ; Videogame ; Render ; Graph ; Graphic sequences



11 p, 1.5 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > School of Engineering. TFG

 Record created 2017-10-16, last modified 2023-07-22



   Favorit i Compartir