La ciudad del zombie comilón
Díez García, Juan
Pàrraga, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Additional title: The city of the glutton zombie
Additional title: La ciutat del zombi famèlic
Date: 2017-06-28
Abstract: La ciudad del zombi comilón es un videojuego Arcade de dos dimensiones que crea una sensación de falso 3D. Para su creación se ha llevado a cabo una metodología Agile. Esto es debido a que para lograr la diversión en un juego se necesita bastante feed-back de jugadores. Todo el proyecto se ha realizado con el motor gráfico de UNITY, pero muchos de los recursos gráficos pertenecen al software RPG-MAKER. Las funcionalidades del juego se han realizado con C#, dividiéndolas en diferentes scripts dependiendo de su finalidad. Con estos algoritmos se incorpora inteligencia a los enemigos y al entorno, proporcionando una experiencia divertida. El producto consiste en una demostración jugable de un entorno interactivo que cumple con los objetivos presentados. Pero la finalidad de éste proyecto consiste en realizar una primera versión, que nos proporcione una buena experiencia en UNITY y en el desarrollo de un proyecto de tamaño considerable.
Abstract: La ciudad del zombie comilón is a project based on the development of a two-dimensional arcade video game creating a false 3D feel. In order to carry out this project, a hybrid methodology between Scrum and Agile has been used, this is because for a game to be fun, you need enough feedback from players. The entire project has been done with the graphic engine UNITY, but many of the graphic resources have been utilized through the software RPG-MAKER. The functionalities of the game have been made with C # and divided into different scripts depending on their purpose, thus giving intelligence to enemies and the environment, providing a fun experience. The final product of this project consists of a first playable version of an interactive environment that meets the expectations for this version. The purpose of this project is to make a first version of a product, which will provide us with our first experience in UNITY and in the development of a project of a substantial size.
Abstract: La ciudad del zombi comilón és un videojoc Arcade de dos dimensions que crea una sensació de fals 3D. Per la seva creació s'ha portat a terme una metodologia Agile. Això es degut a que per obtenir la diversió en un joc es necessita bastant feed-back de jugadors. Tot el projecte s'ha realitzat amb el motor de UNITY, però molts recursos gràfics pertanyen al software RPG-MAKER. Las funcionalitats del joc s'han realitzat amb C#, dividint-les en diferents scripts dependent de la seva finalitat. Amb aquets algoritmes s'incorpora intel·ligència als enemics i l'entorn, proporcionant una experiència divertida. El producte consisteix en una demostració jugable d'un entorn interactiu que compleix amb els objectius presentats. Però la finalitat d'aquest projecte consisteix en realitzar una primera versió, que ens doni una bona experiència UNITY y en el desenvolupament d'un projecte d'un tamany considerable.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà.
Studies: Enginyeria Informàtica [2502441]
Study plan: Enginyeria Informàtica [958]
Document: bachelorThesis ; Text
Subject area: Menció Computació
Subject: Videojoc ; Fals 3d ; Unity ; C# ; Funcionalitats ; Jugable ; Intel·ligència ; Experiència divertida ; Feed-back ; Agile ; Videojuego ; Falso 3d ; Funcionalidades ; Inteligencia ; Experiencia divertida ; Videogame ; False 3d ; Functionalities ; Playable ; Intelligence ; A fun expericence



12 p, 1.9 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > School of Engineering

 Record created 2017-10-16, last modified 2018-06-20



   Favorit i Compartir