Comunicació de crisi : el cas de Vueling Airlines
Tapia i Garcia, Guillem
Morató, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Comunicación de crisis : el caso de Vueling Airlines
Títol variant: Crisis communication : the case of Vueling Airlines
Data: 2017
Descripció: 144 pag.
Resum: Una crisi operativa com la que va patir Vueling l'estiu de 2016 pot tenir efectes molt negatius en la imatge i reputació corporativa d'una companyia. A través de la present investigació es tractarà de discernir si la companyia va dur a terme una gestió eficaç i eficient de la comunicació de la crisi. Les conclusions que es desprenen d'aquesta recerca es basen en l'anàlisi mediàtic de diferents publicacions de premsa escrita i les entrevistes en profunditat realitzades a diferents experts en comunicació corporativa.
Resum: Una crisis operativa como la que sufrió Vueling el verano de 2016 puede tener efectos muy negativos en la imagen y reputación corporativa de una compañía. A través de la presente investigación se tratará de discernir si la compañía llevó a cabo una gestión eficaz y eficiente de la comunicación de crisis. Las conclusiones que se desprenden de esta investigación se basan en el análisis mediático de diferentes publicaciones de prensa escrita y en las entrevistas en profundidad realizadas a diferentes expertos en comunicación corporativa.
Resum: An operational crisis like the one suffered by Vueling in the summer of 2016 can have very negative effects on the image and corporate reputation of a company. The present study will try to determine if the organization carried out an effective and efficient management of crisis communication. The conclusions of this research are based on the media analysis of different publications and in-depth interviews with different experts in corporate communication.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Vueling Airlines ; Línies aèries ; Europa ; Comunicació en organitzacions ; Imatge corporativa ; Comunicació de risc



144 p, 10.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2017-10-19, darrera modificació el 2021-07-31



   Favorit i Compartir