Google Scholar: cites
La incidencia de la RSC en la marca : del ensayismo español al cientificismo anglosajón
Orozco Toro, Alberto Jaime (Universidad Pontificia Bolivariana (Colòmbia))
Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)

Data: 2011
Resum: Este artículo describe, por un lado las investigaciones que demuestran científicamente la correlación entre la Responsabilidad Social Corporativa (RSC) y la marca, desde la perspectiva de la imagen y la reputación, y por el otro, el ensayismo sobre la RSC, poco asociado a las investigaciones cualitativas o cuantitativas. Los hallazgos muestran que los académicos anglosajones han desarrollado investigaciones experimentales, mientras que los españoles han dedicado mayoritariamente sus esfuerzos al ensayismo.
Resum: This article describes the scientific research showing the correlation between corporate social responsibility (CSR) and brand, from the perspective of the image and reputation, and, the essay writing on CSR, some associated with qualitative or quantitative research. The findings show that Anglo-Saxon scholars have developed experimental investigations, while the Spanish have devoted their efforts mainly to essay writing.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Responsabilidad social corporativa ; Marca ; Reputación ; Publicidad ; Corporative social responsibility ; Brand ; Reputation ; Advertising
Publicat a: Questiones publicitarias, Núm. 16 (2011) , p. 91-107 (Artículos de investigación) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v16-orozco-roca
DOI: 10.5565/rev/qp.71


17 p, 242.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques (GRP)
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2021-08-08



   Favorit i Compartir