Creación de una marca de casas rurales de lujo y experiencias exclusivas en el Delta del Ebro
Alegre Pons, Gemma
Sanchez Sancho, Angel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Creació d'una marca de cases rurals de luxe i experiències exclusives al Delta de l'Ebre
Data: 2018
Descripció: 115 pag.
Resum: Aquest treball consisteix en la creació d'una marca de cases rurals de luxe de lloguer vocacional en el Delta de l'Ebre, així com d'un conjunt d'experiències exclusives en el mateix territori. S'analitzarà íntegrament el context actual del turisme rural a Espanya, Catalunya i Les Terres de l'Ebre, s'estudiarà la competència directa i indirecta, s'establirà el públic objectiu, es desenvoluparà la creació de la marca i finalment, es durà a terme l'estratègia de comunicació del projecte, sense deixar de banda el pressupost, el timing i els KPI's.
Resum: Este trabajo consiste en la creación de una marca de casas rurales premium de alquiler vocacional en el Delta del Ebro, así como de un conjunto de experiencias exclusivas en este territorio. Se analizará íntegramente el contexto actual del turismo rural en España, Cataluña y Las Tierras del Ebro, se estudiará la competencia directa e indirecta, se establecerá el público objetivo, se desarrollará la creación de la marca y finalmente, se abordará la estrategia de comunicación del proyecto sin dejar de lado el presupuesto, el timing y los KPI’s.
Resum: This final paper consists on the creation of a brand of luxury country houses in the Delta del Ebro, as well as a set of exclusive experiences in the same territory. This project analyses the current context of rural tourism in Spain, Catalonia and Les Terres de l’Ebre. It also studies the direct and indirect competition and it establishes the target audience. Finally, this project develops the creation of the brand as well as the communication strategy of the project without neglecting the budget, timing and KPI's.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Turisme rural ; Turisme ; Delta de l'Ebre ; Comunicació en les organitzacions ; Imatge corporativa ; Publicitat ; Marques comercials



115 p, 7.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2018-09-17, darrera modificació el 2018-10-20



   Favorit i Compartir