Análisis del discurso político catalán en Twitter durante el mes de octubre de 2017
Diego Regidor, Daniel
Fajula, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Anàlisi del discurs polític català a Twitter durant el mes d'octubre del 2017
Data: 2018
Descripció: 103 pag.
Resum: En aquest treball es pretén analitzar el discurs a Twitter dels principals líders polítics de cadascun dels diferents partits amb representació al Parlament de Catalunya durant el mes d'octubre de 2017. S'intentaran determinar les possibles semblances i diferències entre ells, així com les claus discursives més destacables. També es procuraran identificar les coherències i incoherències dels diferents líders polítics respecte als discursos generals dels seus respectius partits recollits en els programes electorals.
Resum: En este trabajo se pretende analizar el discurso en Twitter de los principales líderes políticos de cada uno de los diferentes partidos con representación en el Parlamento de Cataluña durante el mes de octubre de 2017. Se intentarán determinar las posibles semejanzas y diferencias entre ellos, así como las claves discursivas más destacables. También se procurarán identificar las coherencias e incoherencias de los distintos líderes políticos respecto a los discursos generales de sus respectivos partidos recogidos en los programas electorales.
Resum: The present work is aimed to analyse the discourse on Twitter of main political leaders of different parties with presence in Catalonia Parliament during October 2017. It attempts to determine possible similarities and differences between them, as well as the most important discursive keys. It will also be to identified the incoherencies and inconsistencies of different political leaders regarding general discourses of their respective parties included in electoral programs.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Anàlisi crítica del discurs ; Xarxes socials en línia ; Aspectes polítics ; Independència ; 2017 ; Catalunya ; Twitter



103 p, 26.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2018-09-17, darrera modificació el 2022-05-01



   Favorit i Compartir