Procés del redisseny de la identitat visual de Chocolates Lacasa i aplicacions
Hernández López, Anna
Alegre Rodríguez, Isam, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Proceso del rediseño de la identidad visual de Chocolates Lacasa y aplicaciones
Data: 2018
Descripció: 60 pag.
Resum: En aquest projecte es realitza un redisseny de la identitat visual i de la comunicació de la marca Chocolates Lacasa. En una primera fase trobarem un anàlisi de la marca i la seva comunicació, la comunicació de la competència i un recull de tendències de disseny de 2018. En una segona fase, trobarem el procés d'aquest redisseny i una guia d'estil final.
Resum: En este proyecto se realiza un rediseño de la identidad visual y de la comunicación de la marca Chocolates Lacasa. En una primera fase encontramos un análisis de la marca y su comunicación, la comunicación de la competencia y una recopilación de tendencias de diseño de 2018. En una segunda fase, encontramos el proceso de este rediseño y una guía de estilo final.
Resum: This project is a redesign of the visual identity and the communication of the brand Chocolates Lacasa. In the first phase, there is an analysis of the brand and its communication, an analysis of the competitors' communication and a collection of design trends of 2018. In the second phase, there is the process of the redesign and the final style guide.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Disseny ; Logotip ; Marques comercials ; Comunicació ; Màrqueting



60 p, 18.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2018-09-18, darrera modificació el 2022-05-01



   Favorit i Compartir