La personificació en política : El cas d'Inés Arrimadas
Jané Galan, Gisela
Menéndez Signorini, Jésica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Date: 2018
Description: 92 pag.
Abstract: La irrupció dels Mass Media en la societat obliga a la comunicació política a simplificar el seu llenguatge per adaptar-se a noves audiències, desenvolupant així noves tècniques comunicatives. En aquest treball es dóna explicació a com el partit Ciutadans, durant les eleccions per la Generalitat de Catalunya el desembre de 2017, es va servir d'aquestes tècniques, en concret de la personificació política. D'aquesta manera el partit va personificar els seus valors a través de la seva candidata, Inés Arrimadas mitjançant el desenvolupament de la seva marca personal i Storytelling.
Abstract: La irrupción de los Mass Media en la sociedad obliga a la comunicación política a simplificar su lenguaje para adaptarse así a nuevas audiencias, desarrollando nuevas técnicas comunicativas. En este trabajo se da explicación a cómo el partido Ciudadanos, durante las elecciones por la Generalidad de Cataluña en diciembre de 2017, se sirvió de estas técnicas, en concreto de la personificación política. De esta manera el partido personificó sus valores a través de su candidata, Inés Arrimadas mediante el desarrollo de su marca personal y Storytelling.
Abstract: The emergence of Mass Media in society forces political communication to simplify its language to adapt it to new audiences, thus developing new communication techniques. This work explains how Ciutadans, during the elections for the Generalitat de Catalunya in December 2017, used these techniques, in particular the political personification. In this way, the political party personified its values through its candidate, Inés Arrimadas, through the development of her personal brand and Storytelling.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català.
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Subject: Màrqueting personal ; Comunicació en la política ; Eleccions ; Debats ; Espanya ; Publicitat ; Campanyes ; Televisió i política



92 p, 45.1 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies

 Record created 2018-09-18, last modified 2018-10-20



   Favorit i Compartir