1.
|
2.4 MB |
La invisibilidad de la mujer en las campañas publicitarias de prevención del VIH
/
Lluva-Castaño, Alicia ;
Leyva Moral, Juan M. (Juan Manuel), dir. ;
Selva O'Callaghan, Albert, dir.
Introducció: Quan es parla del VIH, queda implícita la creença que el seu contagi és per transmissió sexual i que es majoritàriament en homes gai, bisexuals i altres HSH. Les estratègies de prevenció han anat encaminades a oferir informació sobre la infecció, els mecanismes de transmissió, prevenció o proves diagnòstiques. [...] Introducción: Cuando se habla VIH, queda implícita la creencia de que su contagio es por transmisión sexual y que se da mayoritariamente en hombres gay, bisexuales y otros HSH. Las estrategias de prevención han ido encaminadas a ofrecer información sobre la infección, los mecanismos de transmisión, prevención o pruebas diagnósticas. [...] Introduction: When talking about HIV, the belief that it is transmitted through sexual transmission and that it occurs mainly in gay and bisexual men and other MSM is implicit. Prevention strategies have been aimed at providing information on the infection, transmission mechanisms, prevention, or diagnostic tests. [...]
2023
|
|
2.
|
12 p, 3.5 MB |
Development of an application for the generation of KPIs
/
Morente Ribera, Adrian ;
Garcia-Font, Victor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Business success necessitates careful assessment, organization, and investigation. KPIs (Key Performance Indicators) are a collection of measurements utilized to assess the performance of a business and furnish understanding into the capacity for progress. [...] El éxito empresarial requiere de medidas cuidadosas, planificación y análisis. Los Indicadores Clave de Rendimiento (KPIs) son un conjunto de métricas que permiten evaluar el rendimiento de una empresa y proporcionar información acerca de su potencial de mejora. [...] El èxit empresarial requereix de mesures cuidades, planificació i anàlisi. Els Indicadors Clau de Rendiment (KPIs) són un conjunt de mètriques que permeten avaluar el rendiment d'una empresa i proporcionar informació sobre el seu potencial de millora. [...]
2023 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
3.
|
111 p, 1.6 MB |
YouTube com a eina de comunicació política: El cas de les eleccions del 14F a Catalunya
/
Boada Torre-Marín, Judit ;
Palencia Villa, Rosa María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
"YouTube com a eina de comunicació política: El cas de les eleccions del 14F a Catalunya" analitza la campanya electoral de 2021 a el Parlament de Catalunya. Es centra en l'ús de les xarxes socials que fan els partits polítics amb representació al Parlament i com aquest s'enfoca als perfils dels votants definits pel CEO de cada un dels partits en qüestió. [...] "YouTube como herramienta de comunicación política: El caso de las elecciones del 14F en Cataluña" analiza la campaña electoral de 2021 al Parlamento de Catalunya. Se centra en el uso de las redes sociales que hacen los partidos políticos con representación en el Parlamento y cómo se enfoca al perfil de los votantes definidos por el CEO de cada uno de dichos partidos. [...] "YouTube as a political communication tool: The case of the 14F election in Catalonia. " Is an analysis of the 2021 election campaign for Parliament of Catalonia. It analyses the use of social media made by the political parties that have representation in that particular chamber and how the campaigns are designed towards each of the parties voter's profile. [...]
2021 Grau en Comunicació Audiovisual [968]
|
|
4.
|
|
5.
|
522 p, 4.8 MB |
L'ús de les pàgines web, Facebook, Twitter i YouTube dels candidats en tres països: Espanya (2011), Estats Units (2012) i Noruega (2013) a partir de l'anàlisi comparativa de les campanyes electorals : cap a un nou paradigma?
/
Roca Trenchs, Núria Candela ;
Cervi, Laura, dir. ;
Pérez Tornero, José Manuel, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
L'ús d'Internet i les tecnologies de la informació i comunicació ha propiciat importants transformacions en tots els àmbits de la societat (Castells (2006) i també en l'àmbit de la comunicació política, i per tant també, en les campanyes electorals. [...] The use of the Internet and information and communication technologies has led to important changes in society (Castells, 2006) and also in the field of political communication, and therefore also in the election campaigns. [...]
[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.
|
|
6.
|
116 p, 4.4 MB |
Las campañas institucionales contra la violencia de género ¿más machismo?
/
Muñoz Caballero, Patricia ;
Palencia Villa, Rosa María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La present investigació és el resultat de l'anàlisi de la representació de l'home maltractador, dona víctima, familiars i amics/es i societat realitzat sobre les tretze campanyes audiovisuals institucionals impulsades pel Govern d'Espanya i les dues produïdes pel l'Institut Català de les Dones. [...] La presente investigación es el resultado del análisis de la representación de hombre maltratador, mujer víctima, familiares y amigos/as y sociedad realizado sobre las trece campañas audiovisuales institucionales impulsados por el Gobierno de España y las dos producidas por el Institut Català de les Dones. [...] This investigation is the result of the analysis of the representation of abusive man, victim woman, family, friends and society carried out on the thirteen institutional audiovisual campaigns promoted by the Government of Spain and the two produced by the Institut Català de les Dones. [...]
2018 Grau en Periodisme [971]
|
|
7.
|
102 p, 1.6 MB |
Eficàcia de l'storytelling com a estratègia publicitària
/
Villodres Santana, Carla ;
Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent estudi centra la seva atenció en l'estratègia publicitària de l'storytelling i en els beneficis que aporta a les marques que la utilitzen. L'estudi està compost per una part teòrica on es fa referència a diverses investigacions sobre l'storytelling i una part empírica en la qual s'analitza una mostra de peces audiovisuals per determinar si es poden considerar com a storytelling i descobrir quins són els aspectes que afavoreixen l'eficàcia de les campanyes a través d'una enquesta. El siguiente estudio centra su atención en la estrategia publicitaria del storytelling y en los beneficios que aporta a las marcas que la utilizan. El estudio está compuesto por una parte teórica donde se hace referencia a diversas investigaciones sobre el storytelling y una parte empírica en que se analiza una muestra de piezas audiovisuales para determinar si se pueden considerar como storytelling y descubrir cuales son los aspectos que favorecen la eficacia de las campañas a través de una encuesta. The following study focuses on the advertising strategy of storytelling and the benefits it brings to the brands that use it. The study is composed of a theoretical part that refers to various reseach studies on storytelling and an empirical part in which a sample of audiovisual pieces is analyzed to determine if they can be considered as storytelling and discover what are the aspects that favor the effectiveness of the campaigns through a survey.
2018 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
8.
|
92 p, 45.1 MB |
La personificació en política : El cas d'Inés Arrimadas
/
Jané Galan, Gisela ;
Menéndez Signorini, Jésica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La irrupció dels Mass Media en la societat obliga a la comunicació política a simplificar el seu llenguatge per adaptar-se a noves audiències, desenvolupant així noves tècniques comunicatives. En aquest treball es dóna explicació a com el partit Ciutadans, durant les eleccions per la Generalitat de Catalunya el desembre de 2017, es va servir d'aquestes tècniques, en concret de la personificació política. [...] La irrupción de los Mass Media en la sociedad obliga a la comunicación política a simplificar su lenguaje para adaptarse así a nuevas audiencias, desarrollando nuevas técnicas comunicativas. En este trabajo se da explicación a cómo el partido Ciudadanos, durante las elecciones por la Generalidad de Cataluña en diciembre de 2017, se sirvió de estas técnicas, en concreto de la personificación política. [...] The emergence of Mass Media in society forces political communication to simplify its language to adapt it to new audiences, thus developing new communication techniques. This work explains how Ciutadans, during the elections for the Generalitat de Catalunya in December 2017, used these techniques, in particular the political personification. [...]
2018 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
9.
|
95 p, 22.7 MB |
Construcció de marca i campanya de llançament de Cerveses Hoppit
/
García Robles, Àlex ;
Alegre Rodríguez, Isam, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte conté la part de construcció dels valors de la marca i la campanya de llançament de Hoppit. En primer lloc, es fa una introducció al món de la cervesa artesana, especialment a la zona de la Catalunya central. [...] Este proyecto contiene la construcción de los valores de la marca y la campaña de lanzamiento de Hoppit. En primer lugar, se hace una introducción al mundo de la cerveza artesanal, en especial en la Cataluña central. [...] This project contains the branding development and the launch campaign of "Hoppit". To begin with, the craft beer world is introduced, especially in central Catalonia. Then, we find the branding part, where the mission, the vision and the brad values are defined and summarized in the creative concept "La cervesa de la comarca" . [...]
2018 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
|
|
10.
|
456 p, 2.2 MB |
Experiencia de guerra y colaboracionismo político-militar : Bélgica, Francia y España bajo el Nuevo Orden (1941-1945)
/
Alegre Lorenz, David 1988- ;
Morente, Francisco, dir. ;
Rodrigo, Javier, 1977-, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament d'Història Moderna i Contemporània
Esta investigación propone un análisis de tipo comparado y transnacional para dar con las causas, las implicaciones y la importancia de la cooperación y el colaboracionismo político-militar dentro de la Europa fascista. [...] This research proposes a compared and transnational analysis in order to understand the causes, implications and importance of political-military cooperation and collaborationism within fascist Europe. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.
|
|