Disfunció narcotitzant en temps de xarxes socials
Vilaseca del Río, Carme
Morató Bullido, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2018
Descripció: 130 pag.
Resum: Treball de recerca basat en la teoria de la disfunció narcotitzant de Lazarsfeld i Merton aplicada a la publicitat a través de xarxes socials, que s'ha volgut validar en joves de la ciutat de Manresa. Els resultats extrets mostren diferències notables entre petits i grans usuaris: es percep un major grau d'insensibilitat, traduït en una menor reacció vers els estímuls publicitaris de caràcter social, entre aquells que dediquen més temps a les xarxes socials. Deixem les portes obertes a futures investigacions.
Resum: Trabajo de investigación basado en la teoría de la disfunción narcotizante de Lazarsfeld y Merton aplicada a la publicidad a través de redes sociales, que se ha querido validar en jóvenes de la ciudad de Manresa. Los resultados extraídos muestran diferencias notables entre pequeños y grandes usuarios: se percibe un mayor grado de insensibilidad, traducido en una menor reacción verso los estímulos publicitarios de carácter social, entre aquellos que dedican más tiempo a las redes sociales. Dejamos las puertas abiertas a futuras investigaciones.
Resum: Research work based in Lazarsfeld and Merton's narcotizing dysfunction theory applied to advertising through social networks, which has been tested within youngsters living in Manresa. The extracted results show remarkable differences between small and big users: a major level of insensibility, translated in a menor reaction to social advertising impacts, is perceived among those who spend more time on social networks. The door is kept open to future research.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Xarxes socials en línia ; Publicitat ; Organitzacions no lucratives



122 p, 27.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2018-09-21, darrera modificació el 2018-09-24



   Favorit i Compartir