Estratègies de mediació [101637]
Tello Sánchez, Jose
Laborda Molla, Cristina
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Additional title: Meditation Strategies
Additional title: Estrategias de mediación
Date: 2019-20
Abstract: Els objectius formatius a destacar són: 1. Comprendre els conceptes de conflicte i de mediació. Aproximacions teòriques i models de pràctica professional. 2. Conèixer el procés mediador, les seves tècniques i activitats per a la prevenció del conflicte. 3. Analitzar el conflicte i la mediació en l'àmbit de les relacions de gènere, les interculturals i les socials. 4. Dominar el context normatiu sobre mediació a Catalunya i conèixer les funcions del mediador.
Abstract: Los objetivos formativos a destacar son: 1. Comprender los conceptos de conflicto y de mediación. Aproximaciones teóricas y modelos de práctica profesional. 2. Conocer el proceso mediador, sus técnicas y actividades para la prevención del conflicto. 3. Analizar el conflicto y la mediación en el ámbito de las relaciones de género, las interculturales y sociales. 4. Dominar el contexto normativo sobre mediación en Cataluña y conocer las funciones del mediador.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, anglès, castellà
Studies: Educació Infantil [2500797] ; Educació Social [2500260] ; Pedagogia [2500261] ; Educació Primària [2500798]
Study plan: Grau en Pedagogia [1211] ; Grau en Educació Social [827] ; Grau en Educació Infantil [847] ; Grau en Educació Primària [896]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
7 p, 113.5 KB

Anglès
7 p, 113.3 KB

Castellà
7 p, 113.0 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2019-07-12, last modified 2023-07-22



   Favorit i Compartir