Code-Switcheando: Bilingual Practices of English Philology Students on Social Media
Gonzàlez Rider, Carlota
Moyer, Melissa Greer, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Data: 2019
Descripció: 108 pag.
Resum: This paper deals with the regular practice of code-switching online by a group of Spanish students enrolled in an English Philology degree in Catalonia. The analysis looks at four participants and their interactions over WhatsApp, Twitter and Instagram in a period of two years. A total of two hundred and fifty pieces of online data are presented, each of them analyzed carefully in order to provide an explanation for the use of code-switching among members of the abovementioned group. This paper concludes with the idea that code-switching is used as a practice for constructing identity and communicating in-group membership.
Resum: Aquest treball tracta sobre la pràctica habitual d'alternança de codi en línia d'un grup d'estudiants espanyols matriculats a un grau de Filologia Anglesa a Catalunya. L'anàlisi posa el focus sobre quatre participants i les seves interaccions per WhatsApp, Twitter i Intagram en un període de dos anys. Es presenten un total de dues-centes cinquanta interaccions en línia, cadascuna analitzada acuradament per tal de proporcionar una explicació per l'ús de l'alternança de codi entre els membres d'aquest grup. Aquest treball conclou amb la idea de que l'alternança de codi s'usa com una manera de construir la seva identitat i de posicionar-se com a membres del grup.
Resum: Este trabajo trata sobre la práctica habitual de alternancia de código en línea en un grupo de estudiantes españoles matriculados en un grado de Filología Inglesa en Cataluña. El análisis pone el foco sobre cuatro participantes y sus interacciones para WhatsApp, Twitter e Intagram en un período de dos años. Se presentan un total de doscientas cincuenta interacciones en línea, cada una de ellas analizada cuidadosamente con la intención de proporcionar una explicación para el uso de la alternancia de código entre los miembros de dicho grupo. Este trabajo concluye con la idea de que la alternancia de código se usa como una manera de construir su identidad y de comunicar su membresía del grupo.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès.
Titulació: Estudis anglesos [2500245]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Code-switching ; Multilingualism ; Computer-mediated communication ; Youth identity ; Alternança de codi ; Multilingüisme ; Comunicació mitjançant ordinador ; Identitat juvenil ; Alternancia de código ; Multilingüismo ; Comunicación mediante ordenador ; Identidad juvenil



108 p, 7.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Filosofia i Lletres. TFG

 Registre creat el 2019-07-19, darrera modificació el 2019-07-22



   Favorit i Compartir