Spotify, gigante de la música en streaming, sigue sin beneficios constantes : Plan de marketing y comunicación para conseguirlos.
Palazón Villarino, Sara
Castellblanque Ramiro, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Spotify, gegant de la música en streaming, segueix sense beneficis constants : Pla de màrqueting i comunicació per aconseguir-los.
Títol variant: Spotify, the giant of the music in streaming, still not have constant benefits : Marketing and communication plan to achieve them.
Data: 2019
Descripció: 86 pag.
Resum: Actualment (maig 2019), Spotify és el major servei de música en streaming del món amb més de 200 milions d'usuaris. És la referencia musical en el sistema d'implantació del concepte: "tenir música al moment a qualsevol lloc". Després de 13 anys en el mercat però, només ha obtingut beneficis en l'últim trimestre de 2018. Aquest projecte analitza el problema y proposa un pla de màrqueting y comunicació per Spotify a Espanya per aconseguir que tingui beneficis constants.
Resum: Actualmente (mayo 2019), Spotify es el mayor servicio de música en streaming del mundo con más de 200 millones de usuarios. Es la referencia musical en el sistema de implantación del concepto: "tener música al momento y en cualquier lugar". Sin embargo, tras 13 años en el mercado, sólo ha obtenido beneficios en el último trimestre de 2018. Este proyecto analiza el problema y propone un plan de marketing y comunicación para Spotify en España para conseguir beneficios constantes.
Resum: Today (May 2019), Spotify is the world's largest streaming music service with more than 200 million users. It is the musical reference in the system of implantation of the concept "to have music at the moment and anywhere". However, after 13 years on the market, it has only made profits in the last quarter of 2018. This project analyses the problem and proposes a marketing and communication plan for Spotify in Spain to ensure that it has constant benefits.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Publicitat ; Comunicació ; Màrqueting ; Música ; Spotify



86 p, 6.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2019-10-08, darrera modificació el 2019-10-10



   Favorit i Compartir