Estratègia de creació de continguts : creació d'una campanya de comunicació i marca personal en xarxes socials
Mitjavila i de Miguel, Albert
Marca Francès, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Títol variant: |
Estrategia de creación de contenidos : Creación de una campaña de comunicación y marca personal en redes sociales |
Títol variant: |
Content creation strategy : Creation of a communication campaign and personal brand on social media |
Data: |
2021 |
Descripció: |
54 pag. |
Resum: |
En aquest treball es duu a terme una estratègia de creació de continguts per a una campanya de comunicació de marca personal. Es crea tota l'estratègia i producció de continguts de la marca personal de Loli Ortega, una maquilladora professional. El treball consta de la investigació i elaboració de l'estratègia, així com la posada en pràctica d'aquesta. |
Resum: |
En este trabajo se lleva a cabo una estrategia de creación de contenidos para una campaña de comunicación de marca personal. Se crea toda la estrategia y producción de contenidos de la marca personal de Loli Ortega, una maquilladora profesional. El trabajo consta de la investigación y elaboración de la estrategia, así como la puesta en práctica de esta. |
Resum: |
This project is about the creation of a content creation strategy for a personal brand communication campaign. The entire strategy and content production of the personal brand of Loli Ortega, a professional makeup artist, is created. It consists of the investigation and elaboration of the strategy, as well as the implementation of it. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Comunicació Audiovisual [2501928] |
Pla d'estudis: |
Grau en Comunicació Audiovisual [968] |
Document: |
Treball de projecte |
Matèria: |
Comunicació audiovisual ;
Xarxes socials en línia ;
Marques comercials ;
Cosmètica |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG
Registre creat el 2021-07-22, darrera modificació el 2024-04-17