Rebranding de Elías Fotografía
Cuadros Urbano, Javier
Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Rebranding de Elías Fotografía
Additional title: Elías Photography rebranding
Date: 2021
Description: 48 pag.
Abstract: La fotografia analògica ha viscut un renaixement a la última dècada, gràcies a joves apassionats per l'estètica retro i el procés manual de revelatge, en un món d'immediatesa i sobreexposició a contingut audiovisual. En aquest treball veurem com el laboratori de fotografia Elías, de Castelldefels, redefineix la seva imatge de marca per adaptar-se al nou mercat de clients, especialment presents online. A més, el laboratori presentarà un nou valor afegit que respongui a les necessitats d'aquest nou perfil de client.
Abstract: La fotografía analógica ha vivido un renacimiento en la última década, gracias a jóvenes apasionados por la estética retro y el proceso manual de revelado en un mundo de inmediatez y sobreexposición a contenido audiovisual. En este trabajo veremos cómo el laboratorio de fotografía Elías, de Castelldefels, redefine su imagen de marca para adaptarse al nuevo mercado de clientes, especialmente presentes online. Además, el laboratorio presentará un nuevo valor añadido que responda a las necesidades de este nuevo perfil de cliente.
Abstract: Film photography has reborn in the last decade, thanks to a young public passioned about retro aesthetic and the manual process of developing, in an immediate and audiovisual-saturated world. In this project we will see how a film laboratory like Elías, in Castelldefels, redefines its brand identity to adapt to a new market of clients, mainly present online. Furthermore, the laboratory will present a new added value that responds to the demand of this new profile of client.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte
Subject: Publicitat ; Marques comercials ; Fotografia ; Imatge de marca ; Fotografia analògica



48 p, 41.5 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2021-07-26, last modified 2022-10-22



   Favorit i Compartir