Home > Research literature > Projects reports > Training on Evidence-Informed Practice for School Inclusion |
Imprint: | Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO), 2022 |
Abstract: | The purpose of the Training on Evidence-Informed Practice for School Inclusion is to familiarize teachers and other educational stakeholders with the evidence-informed practice approach and to support them to develop the necessary skills and knowledge to facilitate them work in diverse schools' settings. |
Note: | Altres ajuts: This document was written under the framework of the Project 'Evidence-Informed Practice for School Inclusion [EIPSI] (2020-1-ES01-KA201-082328)'. Project funded under the Erasmus+ Strategic Partnership Program |
Rights: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Language: | Anglès, Castellà, Català, Eslovè i Romanès |
Document: | Informe ; recerca ; Versió publicada |
Subject: | Evidence-Informed Practice ; School ; Inclusion ; Teachers ; Primary schools ; Secondary Schools |
English 104 p, 2.3 MB |
Català 107 p, 2.6 MB |
Español 110 p, 2.1 MB |
Slovenščina 102 p, 3.1 MB |
Română 113 p, 2.6 MB |