El sector de la cosmética sostenible en redes sociales : TikTok e Instagram
López Salas, Núria
Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: El sector de la cosmètica sostenible a xarxes socials : TikTok i Instagram
Títol variant: The sustainable cosmetics sector on social networks : TikTok and Instagram
Data: 2023
Descripció: 179 pag.
Resum: La sostenibilitat és un concepte cada cop més important per al planeta i, per això, les empreses s'han d'ajustar a nous models per no contaminar. El sector de la cosmètica és un dels que més ha seguit aquesta tendència i, per aquest motiu, les xarxes socials tenen un paper fonamental en aquest procés de conscienciació. En aquest estudi s‟analitzarà la comunicació de tres marques natives digitals que aposten per la sostenibilitat com a valor principal de la marca: Freshly Cosmetics, Cocunat i 3INA. D'aquesta manera, analitzarem quines són les millors estratègies de comunicació per arribar a un públic cada cop més conscient.
Resum: La sostenibilidad es un concepto cada vez más importante para el planeta y, por ello, las empresas tienen que ajustarse a nuevos modelos para no contaminar. El sector de la cosmética es uno de los que más ha seguido esta tendencia y, por este motivo, las redes sociales desempeñan un papel fundamental en este proceso de concienciación. En este estudio se analizará la comunicación de tres marcas nativas digitales que apuestan por la sostenibilidad como valor principal de la marca: Freshly Cosmetics, Cocunat i 3INA. De esta manera, analizaremos cuáles son las mejores estrategias de comunicación para llegar a un público cada vez más consciente.
Resum: Sustainability is an increasingly important concept for the planet and, therefore, companies have to adjust to new models in order not to pollute. The cosmetics sector is one of the sectors that has followed this trend the most and, for this reason, social networks play a fundamental role in this awareness-raising process. This study will analyze the communication of three digital native brands that are committed to sustainability as the main value of the brand: Freshly Cosmetics, Cocunat and 3INA. In this way, we will analyze which are the best communication strategies to reach an increasingly aware public.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Comunicació de les Organitzacions [2503868]
Pla d'estudis: Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
Document: Treball final de grau
Matèria: Xarxes socials ; Sostenibilitat ; Cosmètica sostenible ; TikTok ; Instagram ; Cocunat ; 3INA ; Freshly Cosmetics ; Comunicació ; Publicitat



179 p, 5.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2023-11-08, darrera modificació el 2023-11-12



   Favorit i Compartir