Investigado : De qué habla el Symposium grafica_qp
Tena Parera, Daniel 
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Títol variant: |
Investigat : De què parla el Symposium grafica_qp |
Títol variant: |
Researched : What does the grafica_qp Symposium talk about |
Data: |
2024 |
Resum: |
Coincidiendo con el 10º Symposium grafica hemos querido dejar constancia de los temas tratados en el Symposium desde su origen. La pregunta es "qué se investiga en Diseño gráfico y Publicidad". Para ello, nos hemos basado en las palabras clave utilizadas en las comunicaciones. También hemos querido vincular esas palabras clave con cada una de las ediciones con la finalidad de detectar si la edición es determinante. Las palabras clave las hemos agrupado en temáticas. Así pues, de las 9 ediciones anteriores, recuperamos las 650 palabras claves utilizadas y les asignamos una categoría más general. De este modo, obtuvimos 30 temáticas que muestran los contenidos presentados en el Symposium grafica_qp a lo largo de las ediciones anteriores. El resultado es que sabemos qué se investiga sobre Diseño gráfico y Publicidad en el entorno del Symposium grafica_qp. |
Resum: |
Coincidint amb el 10è Symposium gràfica hem volgut deixar constància dels temes tractats al Symposium des del seu origen. La pregunta és "què s'investiga a Disseny gràfic i Publicitat". Per això, ens hem basat en les paraules clau utilitzades en les comunicacions. També hem volgut vincular aquestes paraules clau amb cadascuna de les edicions per detectar si l'edició és determinant. Les paraules clau les hem agrupat en temes. Així, de les 9 edicions anteriors, recuperem les 650 paraules claus utilitzades i les assignem una categoria més general. D'aquesta manera, vam obtenir 30 temàtiques que mostren els continguts presentats al Symposium grafica_qp al llarg de les edicions anteriors. El resultat és que sabem què s'investiga sobre Disseny gràfic i Publicitat a l'entorn del Symposium grafica_qp. |
Resum: |
Coinciding with the 10th grafica Symposium, we wanted to record the topics discussed in each edition. The question is "what is researched in Graphic Design and Advertising". Based on the keywords used in the communications presented in the nine editions, we analyze their distribution to detect if there is any influence of the editions. From the 9 previous editions, we recovered the 650 keywords (360 without repetition), and grouped them into categories. In this way, we obtained 30 themes that show the contents presented. The result is knowing what is being investigated in the context of the Symposium grafica_qp. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Topic ;
Keywords ;
Research ;
Graphic design ;
Advertising ;
Temáticas ;
Palabras clave ;
Investigación ;
Diseño gráfico ;
Publicidad ;
Temàtiques ;
Paraules clau ;
Investigació ;
Disseny gràfic ;
Publicitat |
Publicat a: |
Grafica, Vol. 12 Núm. 24 (2024) , p. 119-126 (Opinión) , ISSN 2014-9298 |
Adreça original: https://revistes.uab.cat/grafica/article/view/v12-n24-tena
DOI: 10.5565/rev/grafica.408
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
graficaArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2024-07-04, darrera modificació el 2024-12-10