Comunicar l'Orgull BMG : Pla de comunicació del Club Balonmano Granollers per a la temporada 24/25
Jiménez Molina, Mireia
Casanovas Zurano, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
| Additional title: |
Comunicar el Orgullo BMG : Plan de comunicación del Club Balonmano Granollers para la temporada 24/25 |
| Additional title: |
Communicate Orgull BMG : Club Balonmano Granollers communication plan for the 24/25 season |
| Date: |
2024 |
| Description: |
163 pag. |
| Abstract: |
El present treball de fi de grau consisteix en l'elaboració d'un pla de comunicació per al club Balonmano Granollers per a la temporada 24/25. El projecte, format per una prèvia investigació de l'actual situació del club i seguit d'un conjunt d'accions de millora, esdevé una proposta comunicativa adaptada a les tendències de l'actualitat. Permetrà a l'entitat esportiva enfortir la seva identitat corporativa, fomentar l'engagement amb els seus stakeholders, millorar la seva reputació i consolidar-se com un club d'handbol català de referència tant en categoria femenina com masculina. |
| Abstract: |
El presente trabajo de fin de grado consiste en la realización de un plan de comunicación para el club Balonmano Granollers para la temporada 24/25. El proyecto, compuesto por una previa investigación de la actual situación del club seguida de conjunto de acciones de mejora, se configura como una propuesta comunicativa adaptada a las tendencias actuales. Permitirá a la entidad deportiva fortalecer su identidad corporativa, fomentar el engagement con sus stakeholders, mejorar su reputación y consolidarse como un club de balonmano catalán de referencia tanto en categoría femenina como masculina. |
| Abstract: |
The present bachelor's thesis pertains to the creation of a communication plan for the Balonmano Granollers club for the season 24/25. The project, comprising a preliminary investigation of the present situation of the club followed by a series of enhancement measures, constitutes a communication proposal that is tailored to a contemporary trends. This will allow the sports entity to strengthen its corporate identity, foster engagement with its stakeholders, enhance its reputation, and become a reference Catalan handball club for both women's and men's categories. |
| Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria.  |
| Language: |
Català |
| Studies: |
Comunicació de les Organitzacions [2503868] |
| Study plan: |
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422] |
| Document: |
Treball final de grau |
| Subject: |
Pla de comunicació ;
Identitat corporativa ;
Eines comunicatives actuals ;
Engagement ;
Entitat esportiva |
The record appears in these collections:
Research literature >
Bachelor's degree final project >
Faculty of Communication Studies. TFG
Record created 2024-11-18, last modified 2024-11-19