Comunicar l'Orgull BMG : Pla de comunicació del Club Balonmano Granollers per a la temporada 24/25
Jiménez Molina, Mireia
Casanovas Zurano, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Comunicar el Orgullo BMG : Plan de comunicación del Club Balonmano Granollers para la temporada 24/25
Additional title: Communicate Orgull BMG : Club Balonmano Granollers communication plan for the 24/25 season
Date: 2024
Description: 163 pag.
Abstract: El present treball de fi de grau consisteix en l'elaboració d'un pla de comunicació per al club Balonmano Granollers per a la temporada 24/25. El projecte, format per una prèvia investigació de l'actual situació del club i seguit d'un conjunt d'accions de millora, esdevé una proposta comunicativa adaptada a les tendències de l'actualitat. Permetrà a l'entitat esportiva enfortir la seva identitat corporativa, fomentar l'engagement amb els seus stakeholders, millorar la seva reputació i consolidar-se com un club d'handbol català de referència tant en categoria femenina com masculina.
Abstract: El presente trabajo de fin de grado consiste en la realización de un plan de comunicación para el club Balonmano Granollers para la temporada 24/25. El proyecto, compuesto por una previa investigación de la actual situación del club seguida de conjunto de acciones de mejora, se configura como una propuesta comunicativa adaptada a las tendencias actuales. Permitirá a la entidad deportiva fortalecer su identidad corporativa, fomentar el engagement con sus stakeholders, mejorar su reputación y consolidarse como un club de balonmano catalán de referencia tanto en categoría femenina como masculina.
Abstract: The present bachelor's thesis pertains to the creation of a communication plan for the Balonmano Granollers club for the season 24/25. The project, comprising a preliminary investigation of the present situation of the club followed by a series of enhancement measures, constitutes a communication proposal that is tailored to a contemporary trends. This will allow the sports entity to strengthen its corporate identity, foster engagement with its stakeholders, enhance its reputation, and become a reference Catalan handball club for both women's and men's categories.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Language: Català
Studies: Comunicació de les Organitzacions [2503868]
Study plan: Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
Document: Treball final de grau
Subject: Pla de comunicació ; Identitat corporativa ; Eines comunicatives actuals ; Engagement ; Entitat esportiva



163 p, 13.5 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2024-11-18, last modified 2024-11-19



   Favorit i Compartir