Google Scholar: cites
Muñoz-Basols, J.; Fuertes Gutiérrez, M.; Cerezo, L. (eds.) (2024) : La enseñanza del español mediada por tecnología. De la justicia social a la inteligencia artificial (IA). Londres y Nueva York: Routledge : [ressenya]
Rabadán Gómez, Marina (University of Liverpool (Regne Unit))

Data: 2024
Resum: Obra ressenyada: Muñoz-Basols, J. ; Fuertes Gutiérrez, M. ; Cerezo, L. (eds. ). La enseñanza del español mediada por tecnología : de la justicia social a la inteligencia artificial (IA). Londres y Nueva York: Routledge, 2024. 418 pàgines.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Online learning ; Accessibility ; Social justice ; Curriculum development ; Beliefs and attitudes ; Attention to diversity ; Affective component ; Motivation ; Virtual learning environments (vle) ; Interaction ; Virtual classroom management ; Assessment ; Feedback ; Digital linguistic immersion (dli) ; Ludic digital pedagogy (ldp) ; Artificial intelligence (ai) ; Ppi model
Publicat a: Doblele : revista de lengua y literatura, Vol. 10 (2024) , p. 294-298 (Reseñas) , ISSN 2462-3733

Adreça original: https://revistes.uab.cat/doblele/article/view/v10-rabadan
DOI: 10.5565/rev/doblele.154


5 p, 223.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Doblele
Articles > Articles de recerca
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2024-12-12, darrera modificació el 2025-02-02



   Favorit i Compartir