Muñoz-Basols, J.; Fuertes Gutiérrez, M.; Cerezo, L. (eds.) (2024) : La enseñanza del español mediada por tecnología. De la justicia social a la inteligencia artificial (IA). Londres y Nueva York: Routledge : [ressenya]
Rabadán Gómez, Marina 
(University of Liverpool (Regne Unit))
Data: |
2024 |
Resum: |
Obra ressenyada: Muñoz-Basols, J. ; Fuertes Gutiérrez, M. ; Cerezo, L. (eds. ). La enseñanza del español mediada por tecnología : de la justicia social a la inteligencia artificial (IA). Londres y Nueva York: Routledge, 2024. 418 pàgines. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Ressenya ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Online learning ;
Accessibility ;
Social justice ;
Curriculum development ;
Beliefs and attitudes ;
Attention to diversity ;
Affective component ;
Motivation ;
Virtual learning environments (vle) ;
Interaction ;
Virtual classroom management ;
Assessment ;
Feedback ;
Digital linguistic immersion (dli) ;
Ludic digital pedagogy (ldp) ;
Artificial intelligence (ai) ;
Ppi model |
Publicat a: |
Doblele : revista de lengua y literatura, Vol. 10 (2024) , p. 294-298 (Reseñas) , ISSN 2462-3733 |
Adreça original: https://revistes.uab.cat/doblele/article/view/v10-rabadan
DOI: 10.5565/rev/doblele.154
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
DobleleArticles >
Articles de recercaArticles >
Ressenyes
Registre creat el 2024-12-12, darrera modificació el 2025-02-02