Documents de recerca

Documents de recerca 22 registres trobats  anterior11 - 20següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.02 segons. 
11.
65 p, 6.5 MB La credibilitat en comunicacions de crisis 2.0 : una anàlisi de la percepció de la credibilitat a través llenguatge corporal en "vídeos disculpa" de Youtubers / Pérez Farré, Abril ; Vinyals Ros, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La comunicació en línia ha experimentat una autèntica revolució en l'última dècada, i en particular, la plataforma YouTube ha emergit com un dels canals de comunicació més importants. En aquest context, els Youtubers han guanyat gran popularitat i, en moltes ocasions, han hagut de fer front a situacions de crisis que han requerit disculpes públiques. [...]
La comunicación en línea ha experimentado una auténtica revolución en la última década, y en particular, la plataforma YouTube ha emergido como uno de los canales de comunicación más importantes. [...]
Online communication has undergone a real revolution in the last decade, and in particular, the YouTube platform has emerged as one of the most important communication channels. In this context, Youtubers have gained great popularity and, on many occasions, have had to face crisis situations that have required public apologies. [...]

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
12.
163 p, 81.8 MB L'organització d'esdeveniments com a eina de la comunicació : la Casona del Son / Moya Canals, Cristina ; Danes Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest projecte de comunicació de les organitzacions es desenvolupa la ideació i planificació d'un esdeveniment únic i experiencial per a l'escola de ball "La Casona del Son". L'esdeveniment tracta d'una trobada intercultural que consisteix en una fusió de cultures. [...]
En este proyecto de comunicación de las organizaciones se desarrolla la ideación y planificación de un evento único y experiencial para la escuela de baile "La Casona del Son". El evento trata de un encuentro intercultural que consiste en una fusión de culturas. [...]
In this communication project of the organizations, the ideation and planning of a unique and experiential event for the dance school "La Casona del Son" is developed. The event is about an intercultural meeting that consists of a fusion of cultures. [...]

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
13.
107 p, 10.7 MB La persuasión en las campañas audiovisuales de la DGT : un estudio de caso / Losada Rodríguez, David ; Gómez González, Ángel Custodio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La recerca té com a objectiu estudiar el fenomen de la persuasió en les campanyes audiovisuals de la DGT. Atès que la mostra és inabastable, se selecciona la campanya audiovisual Los atropellos más famosos, llançada el juny de 2022. [...]
La investigación tiene como objetivo estudiar el fenómeno de la persuasión en las campañas audiovisuales de la DGT. Dado que la muestra es inabarcable, se selecciona la campaña audiovisual Los atropellos más famosos, lanzada en junio de 2022. [...]
The objective of the research is to study the phenomenon of persuasion in the audiovisual campaigns of the DGT. Given that the sample is endless, we select the audiovisual campaign Los atropellos más famosos, launched in June 2022. [...]

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
14.
43 p, 27.7 MB L'impacte de la visibilitat en el creixement exponencial del futbol femení / Gallud Font, Janire ; Badia Perea, Jordi, 1963-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball es desenvolupa al voltant de com la visibilitat als mitjans de comunicació del futbol femení, esport suposadament minoritari davant el seu homònim masculí, ha impulsat el seu creixement de manera exponencial, fins al punt de batre tots els rècords d'assistència i seguiment en partits disputats en els darrers anys. [...]
Este trabajo se desarrolla alrededor de como la visibilidad en los medios de comunicación del fútbol femenino, deporte supuestamente minoritario ante su homónimo masculino, ha impulsado su crecimiento de manera exponencial, hasta el punto de batir todos los récords de asistencia y seguimiento en partidos disputados en los últimos años. [...]
This work revolves around how the visibility in the media of women's football, a sport that is supposed to be a minority against its male counterpart, has boosted its growth exponentially, to the point of breaking all attendance and follow-up records in games played in recent years. [...]

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
15.
83 p, 20.4 MB Gestió de comunicació de crisi : cas de la crisis reputacional de l'Ajuntament de Barcelona / Cristancho Herrera, Sara ; Revelles Soriano, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball busca analitzar els fonaments bàsics per portar a terme una correcta gestió de la comunicació de crisis. A més, es fa l'anàlisi d'un cas concret, la crisi reputacional de Barcelona arran del comunicat que van fer diverses ambaixades, l'agost del 2019, desaconsellant als seus ciutadans viatjar a la capital catalana a causa de l'augment de casos de robatoris amb violència. [...]
El presente trabajo busca analizar los cimientos básicos para llevar a cabo una correcta gestión de la comunicación de crisis. Además, se hace el análisis de un caso concreto, la crisis reputacional de Barcelona a raíz del comunicado que hicieron varias embajadas, el agosto del 2019, desaconsejando a sus ciudadanos viajar a la capital catalana a causa del aumento de casos de robos con violencia. [...]
This paper seeks to analyze the basic foundations to carry out a correct management of crisis communication. In addition, an analysis of a specific case is made, the reputational crisis of Barcelona because of the statement made by several embassies in August 2019, advising their citizens not to travel to the Catalan capital because of the increase in cases of robberies with violence. [...]

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
16.
94 p, 18.0 MB STRADA : desenvolupament d'una plataforma OTT de cinema europeu / Amado Naranjo, Juan Pablo ; Llorens Maluquer, Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El desenvolupament d'una plataforma OTT anomenada Strada que proporciona un ampli catàleg de cinema europeu, tant de producció clàssica com contemporània. Aprofitant els models SVOD, AVOD i TVOD, el servei oferirà pel·lícules d'autor i de cinema independent, però també títols més populars i comercials del panorama europeu. [...]
El desarrollo de una plataforma OTT denominada Strada que proporciona un amplio catálogo de cine europeo, tanto de producción clásica como contemporánea. Aprovechando los modelos SVOD, AVOD y TVOD, el servicio ofrecerá películas de autor y cine independiente, pero también títulos más populares y comerciales del panorama europeo. [...]
The development of an OTT platform named Strada that provides a wide catalog of European cinema, both classic and contemporary productions. Taking advantage of the SVOD, AVOD and TVOD models, the service will offer auteur films and independent cinema, but also more popular and commercial titles from the European industry. [...]

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
17.
179 p, 5.8 MB El sector de la cosmética sostenible en redes sociales : TikTok e Instagram / López Salas, Núria ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La sostenibilitat és un concepte cada cop més important per al planeta i, per això, les empreses s'han d'ajustar a nous models per no contaminar. El sector de la cosmètica és un dels que més ha seguit aquesta tendència i, per aquest motiu, les xarxes socials tenen un paper fonamental en aquest procés de conscienciació. [...]
La sostenibilidad es un concepto cada vez más importante para el planeta y, por ello, las empresas tienen que ajustarse a nuevos modelos para no contaminar. El sector de la cosmética es uno de los que más ha seguido esta tendencia y, por este motivo, las redes sociales desempeñan un papel fundamental en este proceso de concienciación. [...]
Sustainability is an increasingly important concept for the planet and, therefore, companies have to adjust to new models in order not to pollute. The cosmetics sector is one of the sectors that has followed this trend the most and, for this reason, social networks play a fundamental role in this awareness-raising process. [...]

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
18.
48 p, 4.5 MB El Comprador Misteriós : tècnica de control i avaluació de l'atenció al client envers altres mètodes quantitatius. El cas de Five Guys Espanya / Salgado Mozota, Nerea ; Navalles Villar, Pere, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball final de grau se centra en el Comprador Misteriós, una tècnica qualitativa on un investigador avalua de manera encoberta l'atenció al client fent-se passar per client. L'objectiu és analitzar com aquest mètode afecta als treballadors i a l'empresa que l'aplica. [...]
The academic work focuses on the Mystery Shopper, a qualitative technique where a researcher covertly evaluates customer service by pretending to be a client. The aim is to analyze how this method affects workers, and how it benefits the company that applies it. [...]

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
19.
61 p, 3.2 MB Eleccions municipals a Sevilla 2023 : un viatge per la comunicació política durant la campanya electoral / Penas Argemí, Bernat ; Rabadán Perea, José Vicente, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Vivim un context políticament convuls en què la comunicació política esdevé més important que les propostes d'acció dels grups polítics i les institucions. En una societat aparentment més polaritzada, apareixen nous partits, nous canals comunicatius i s'accentua la política espectacle. [...]
Vivimos un contexto políticamente convulso en el que la comunicación política es más importante que las propuestas de acción de los grupos políticos y las instituciones. En una sociedad aparentemente más polarizada aparecen nuevos partidos, nuevos canales comunicativos y se acentúa la política espectáculo. [...]
We live in a politically turbulent context in which political communication is more important than proposals for action by political groups and institutions. In an apparently more polarized society, new parties and new communication channels appear and spectacle politics is accentuated. [...]

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
20.
124 p, 2.3 MB La comunicació a Instagram de la festa "Caníbal" i el seu impacte al públic universitari de Barcelona / Yadav Massó, Nil ; Blanco, Josep Ma., (Josep Maria) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Tracta l'anàlisi dels continguts de la comunicació de la festa "Caníbal" de la Sala Apolo de Barcelona a la xarxa social Instagram i l'impacte que aquests tenen en els joves universitaris de Barcelona en quant a la seva decisió d'assistir-hi, o la seva consciència del perfil i publicacions de l'esdeveniment.
Trata el análisis de los contenidos de la comunicación de la fiesta "Caníbal" de la Sala Apolo de Barcelona en la red social Instagram y el impacto que éstos tienen en los jóvenes universitarios de Barcelona en cuanto a su decisión de asistir al evento, o su consciencia de la existencia del perfil y publicaciones de éste.
The analysis deals with the content of the communication present on the Instagram profile of the "Caníbal" party at Sala Apolo in Barcelona, and the impact it has on young university students in Barcelona in terms of their decision to attend or their awareness of the event's profile and publications.

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  

Documents de recerca : 22 registres trobats   anterior11 - 20següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.