Documents de recerca

Documents de recerca 46 registres trobats  inicianterior15 - 24següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
15.
70 p, 499.7 KB Dibujando mujeres reales / Bueno París, Sara ; Gayà Morlà, Catalina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Es tracta d'un reportatge literari en el qual s'aborda com, en paral·lel a l'auge del moviment feminista, ha aparegut un nou sector de dones il·lustradores que estan contribuint a transmetre les idees i valors del feminisme. [...]
Se trata de un reportaje literario en el que se aborda cómo, en paralelo al auge del movimiento feminista, ha aparecido un nuevo sector de mujeres ilustradoras que están contribuyendo a transmitir las ideas y valores del feminismo. [...]
This is a literary report addresses how, in parallel to the rise of the feminist movement, a new sector of women illustrators has emerged, helping to convey the ideas and values of feminism. Posting their vignettes on platforms like Instagram and leveraging the ability of social networks to get messages to the public, women illustrators have managed to become representatives of the current feminism. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]  
16.
27 p, 618.4 KB Reflexiones demográficas sobre la inmigración internacional en los países del sur de la Unión Europea / Domingo i Valls, Andreu, 1958- ; Centre d'Estudis Demogràfics
Des de finals dels anys seixanta, en els països de la Unió Europea s'ha produït unamutació tant en la construcció social de les edats com en les relacions de gènere. El seuimpacte en l'evolució demogràfica ha estat molt important i alguns autors ja parlen de laSegona Transició Demogràfica. [...]
Desde finales de los años sesenta, en los países de la Unión Europea, se haproducido una mutación radical en la construcción social de las edades y en las relaciones degénero. Tan importante ha sido su impacto en la evolución demográfica, que algunos autoreshablan de Segunda Transición Demográfica. [...]
From the end of the 1960' decade a radical change in the social construction ofthe ages and gender relationships have been taking place within the countries of EuropeanUnion. The impact of such changes have been observed in the demographic evolution ofthose countries to some extent that some authors have been defining it as Second Demographic Transition. [...]
Depuis la fin des années soixante les pays de l'Union Européenne sont affectéspar une mutation radicale dans la construction sociale des âges et les relations entre sexes. Son impact sur l'évolution démographique a été aussi important que certains auteurs enparlent comme d'une Seconde Transition Démographique. [...]

Bellaterra Centre d'Estudis Demogràfics 2002 (Papers de demografia (Centre d'Estudis Demogràfics) ; 215)  
17.
263 p, 2.1 MB Jóvenes de entorno rural : un lienzo pintado por la subjetividad y las aspiraciones de vida / Moreira Cezar, Marcelo ; Albertín Carbó, Pilar, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social
El concepto de mundo rural es objeto de controversia y sufre influencia de distintas formas de comprensión. De igual manera, el concepto de juventud fluctúa entre diferentes formas de compresión. [...]
The concept of the rural world is a subject of controversy and suffers due to the different possible ways of understanding it. Similarly, the concept of the youth also fluctuates between different possible ways of conceptualization. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019  
18.
395 p, 13.1 MB Ensanchando el campo de lo posible . : los centros sociales como reformulación del espacio público / Tutor Antón, Aritz ; Albet i Mas, Abel, 1963-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia
L'okupació i els Centres Socials s'han tornat creixentment en poderoses eines politicoculturals per a reclamar el dret a la ciutat. Com espacialitats performatives, practiquen i permeten practicar la justícia espacial. [...]
La okupación y los Centros Sociales se vuelven crecientemente en poderosas herramientas político-culturales para reclamar el derecho a la ciudad. Como espacialidades performativas, practican y permiten practicar la justicia espacial. [...]
Squatting and Social Centers increasingly become powerful political-cultural tools to reclaim the right to the city. As performative spatiatilities, they practice and allow to practice spatial justice. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018  
19.
76 p, 3.1 MB Anàlisi del valor de marca : cas del Club Joventut de Badalona / Pérez Laviña, Carla ; Rueda Gallardo, Francesc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball analitza el valor de marca de l'equip de bàsquet Club Joventut de Badalona com element determinant per sobreviure a situacions de crisi financera i esportiva. Per tal de realitzar l'anàlisi, s'ha estudiat la història i els èxits esportius dels 10 últims anys del conjunt verd-i-negre, però sobretot es dibuixa la situació actual. [...]
El presente trabajo analiza el valor de marca del equipo de baloncesto Club Joventut de Badalona como elemento determinante para sobrevivir a situaciones de crisis financiera y deportiva. Para realizar el análisis, sea estudiado la historia y los éxitos deportivos de los 10 últimos años del conjunto verde-y-negro, pero sobre todo se dibuja la situación actual. [...]
This study analyze the brand value of Club Joventut de Badalona basketball team as a determining factor to survive situations of financial and sports crisis. For the analysis, the history and the sporting achievements of the last 10 years of the green-and-black set have been studied, but above all, the current situation. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
20.
62 p, 3.8 MB Escolten els joves la ràdio generalista? / Fernández Díaz, Laura ; Virgili Treig, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball s'ha centrat a veure si els joves escolten la ràdio generalista. Per això, s'han analitzat les tres emissores més sintonitzades a Catalunya: RAC1, Catalunya Ràdio i Cadena SER, així com les tendències dels joves. [...]
Este trabajo se ha centrado en ver si los jóvenes escuchan la radio generalista. Para ello se han analizado las tres emisoras más sintonizadas en Catalunya: RAC1, Catalunya Ràdio y Cadena SER, así como las tendencias de los jóvenes. [...]
This work is focused on seeing if the youngsters listen to generalist radio. Therefore, the three most listened broadcasters have been analysed: RAC1, Catalonia Radio and Cadena SER, as well as the trends of the youngsters. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
21.
67 p, 2.2 MB Estudi de la inserció laboral dels graduats en Comptabilitat i Finances de la Universitat Autònoma de Barcelona / Jiménez Espigares, Mireia ; Álvarez Gómez, Manuel, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En aquest treball s'explica en quina situació laboral es troben els antics alumnes de la facultat d'Economia i Empresa de la Universitat Autònoma de Barcelona, graduats en Comptabilitat i Finances. [...]
2018
Pla d' Estudis de Comptabilitat i Finances [947]  
22.
323 p, 1.6 MB Las Redes personales en el mercado del trabajo : recursos, mecanismos y desigualdades en el medio juvenil / Vacchiano, Mattia ; Martí Olivé, Joel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Lozares Colina, Carlos, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia
En un contexto laboral profundamente marcado por la incertidumbre y la transitoriedad del empleo, esta tesis centra su objeto de estudio en las desigualdades generadas por las redes personales a lo largo de las trayectorias formativo-laborales juveniles. [...]
In a context in which labor is deeply marked by the uncertainties and transitory nature of employment, this thesis focuses on the inequalities generated by personal networks along the educational and labour trajectories of young people. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
23.
73 p, 3.5 MB Universitarios Disney : estudio del Impacto de la marca en los jóvenes / Díez Martín, Laura ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball tracta de la investigació sobre l'impacte que té la marca Disney als joves universitaris: un cop el target principal ha crescut, què succeeix amb ells? Continuen consumint la marca o ja l'han oblidada? A través d'una anàlisi exhaustiva de la companyia i de la comprensió i estudi de termes com lovemark o engagement, es dona resposta a qüestions similars a aquestes mitjançant una investigació de camp.
Este trabajo trata de la investigación sobre el impacto que tiene la marca Disney en los jóvenes universitarios: una vez el target principal ha crecido, ¿qué sucede con ellos? ¿Continúan consumiendo la marca o ya lo han olvidado? A través de un análisis exhaustivo de la compañía y de la comprensión y estudio de términos como lovemark o engagement, se da respuesta a cuestiones similares a éstas mediante una investigación de campo.
The research of this study relies on the impact of Disney brand on university students: once the main target has grown, what about them? Do they continue to consume the mark or have they been already forgotten? Through a comprehensive analysis of the company and the understanding of such terms as lovemark or engagement, the study responds to questions like these through field research.

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
24.
139 p, 21.8 MB Nuevo cine coreano : aproximación a una industria en transformación / Conde Riquelme, Marta ; Palencia Villa, Rosa María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El propòsit d'aquesta investigació és analitzar l'importància adquirida per la indústria cinematogràfica de Corea del Sud des de 1999, que esclata el "boom", fins a l'actualitat. Per aquest motiu hem centrat el nostre estudi en els tres gèneres cinematogràfics considerats dominants a la filmografia sud-coreana: el blockbuster, el melodrama i el cinema juvenil.
El propósito de esta investigación es analizar la importancia adquirida por la industria cinematográfica de Corea del Sur desde 1999, que estalla el "boom", hasta la actualidad. Para ello hemos centrado nuestro estudio en los tres géneros cinematográficos considerados dominantes en la filmografía surcoreana: el blockbuster, el melodrama y el cine juvenil.
The purpose of this research is to analyze the importance of the South Korean film industry since 1999, when the "boom" bursts, to the present day. For this we have focused our study on the three dominant genres in the South Korean film: blockbuster, melodrama and youth cinema.

2017
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  

Documents de recerca : 46 registres trobats   inicianterior15 - 24següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.