Documents de recerca

Documents de recerca 408 registres trobats  inicianterior171 - 180següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.03 segons. 
171.
153 p, 5.3 MB El marketing experiencial como herramienta de fidelización / Fernández Serrano, Cristina ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El màrqueting experiencial sorgeix com a tècnica per connectar, captivar i sorprendre als consumidors degut a que els clients són cada vegada més estrictes i busquen que un producte o servei li aporti més que un benefici funcional, busquen marques amb les que viure experiències grates de consum. [...]
El marketing experiencial surge como técnica para conectar, captivar y sorprender a los consumidores debido a que los clientes son cada vez más estrictos y buscan que un producto o servicio le aparte más que un beneficio funcional, buscan marcas con las que vivir experiencias gratas de consumo. [...]
Experiential marketing arises as a technique to connect, captivate and surprise consumers, as they become stricter and they search for products and services that provide more than just a functional benefit. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
172.
102 p, 1.6 MB Eficàcia de l'storytelling com a estratègia publicitària / Villodres Santana, Carla ; Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent estudi centra la seva atenció en l'estratègia publicitària de l'storytelling i en els beneficis que aporta a les marques que la utilitzen. L'estudi està compost per una part teòrica on es fa referència a diverses investigacions sobre l'storytelling i una part empírica en la qual s'analitza una mostra de peces audiovisuals per determinar si es poden considerar com a storytelling i descobrir quins són els aspectes que afavoreixen l'eficàcia de les campanyes a través d'una enquesta.
El siguiente estudio centra su atención en la estrategia publicitaria del storytelling y en los beneficios que aporta a las marcas que la utilizan. El estudio está compuesto por una parte teórica donde se hace referencia a diversas investigaciones sobre el storytelling y una parte empírica en que se analiza una muestra de piezas audiovisuales para determinar si se pueden considerar como storytelling y descubrir cuales son los aspectos que favorecen la eficacia de las campañas a través de una encuesta.
The following study focuses on the advertising strategy of storytelling and the benefits it brings to the brands that use it. The study is composed of a theoretical part that refers to various reseach studies on storytelling and an empirical part in which a sample of audiovisual pieces is analyzed to determine if they can be considered as storytelling and discover what are the aspects that favor the effectiveness of the campaigns through a survey.

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
173.
122 p, 27.4 MB Disfunció narcotitzant en temps de xarxes socials / Vilaseca del Río, Carme ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Treball de recerca basat en la teoria de la disfunció narcotitzant de Lazarsfeld i Merton aplicada a la publicitat a través de xarxes socials, que s'ha volgut validar en joves de la ciutat de Manresa. [...]
Trabajo de investigación basado en la teoría de la disfunción narcotizante de Lazarsfeld y Merton aplicada a la publicidad a través de redes sociales, que se ha querido validar en jóvenes de la ciudad de Manresa. [...]
Research work based in Lazarsfeld and Merton's narcotizing dysfunction theory applied to advertising through social networks, which has been tested within youngsters living in Manresa. The extracted results show remarkable differences between small and big users: a major level of insensibility, translated in a menor reaction to social advertising impacts, is perceived among those who spend more time on social networks. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
174.
114 p, 3.3 MB El futuro del Retail Marketing : Análisis y visión, hacia dónde avanza el sector / Vecilla Morera, Berta ; Martín Almansa, Javier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest és un treball de recerca basat en les futures tendències del sector del Retail Marketing, desenvolupat a partir de l'anàlisi actual i la visió futura que es preveu d'aquest. En l'estudi es tracten detalladament tots els aspectes relacionats amb el tema, l'evolució, els canvis en els hàbits de compra i les necessitats que comencen a albirar-se en el sector. [...]
Este es un trabajo de investigación basado en las futuras tendencias del sector del Retail Marketing, desarrollado a partir del análisis actual y la visión futura que se prevé de éste. En el estudio se tratan detalladamente todos los aspectos relacionados con el tema, la evolución, los cambios en los hábitos de compra y las necesidades que empiezan a vislumbrarse en el sector. [...]
This is a research work based on the future trends of the Retail Marketing sector, developed from the current analysis and the future vision that is expected from it. The study deals in detail with all the aspects related to the subject, evolution, changes in purchasing habits and the needs that are beginning to be seen in the sector. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
175.
244 p, 53.3 MB Tripper, la red social de economía colaborativa para viajeros / Vargas Zamora, Rubén ; Valli, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Una idea que mou a les noves generacions: viatjar. Una eina que les defineix: noves tecnologies. La unió entre ambdues beneficia la creació d'aplicacions que marquen un abans i un després en les seves vides. [...]
Una idea que mueve a las nuevas generaciones: viajar. Una herramienta que les define: nuevas tecnologías. La unión entre ambas favorece la creación de aplicaciones exitosas que marcan un antes y un después en sus vidas. [...]
An idea that moves the new generations: travel. A tool that defines them: new technologies. The union between both benefits the creation of successful applications that mark a before and after in their lives. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
176.
126 p, 3.0 MB Plan de comunicación para la empresa Parainvitados.com / Tamayo Llirinós, Alfred ; Rodríguez Bravo, Àngel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball representa un pla de comunicació per una petita empresa que es basa en un comerç electrònic d'invitacions i detalls per a casaments, batejos i comunions. La marca Parainvitados. com es caracteritza per ser creativa, diferent i atrevida amb els seus dissenys trencadors i vol fugir en tot moment del més convencional. [...]
El proyecto representa un plan de comunicación para una pequeña empresa que se basa en un comercio electrónico de invitaciones y detalles para bodas, bautizos y comuniones. La marca Parainvitados. [...]
The project represents a communication plan for a small company that is based on an e-commerce of invitations and details for weddings, baptisms and communions. The brand Parainvitados. com is characterized for being creative, different and daring with its breakthrough designs and wants to escape at all times from the more conventional aspects. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
177.
94 p, 7.1 MB Creación de una marca de experiencias personalizadas / Silva Alcojor, Marta ; Sanchez Sancho, Angel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte que es presenta a continuació té com a finalitat la creació, el desenvolupament i la comunicació de MADE4U, una marca de disseny d'experiències personalitzades. Així doncs, trobarem totes les etapes necessàries per la final creació d'aquesta; des de l'anàlisi del context i mercat, passant per l'estratègia de marca i comunicació i, per últim, el pla d'accions.
El proyecto que se presenta a continuación tiene como finalidad la creación, el desarrollo y la comunicación de una marca de diseño de experiencias personalizadas; MADE4U. Así pues, encontraremos todas las etapas necesarias para la final creación de ésta; desde el análisis de contexto y mercado, pasando por la estrategia de marca y comunicación y, por último, el plan de acciones.
The aim of this project is to create, develop and communicate a brand which designs customized experiences, called MADE4U. Therefore, on this Degree Thesis Dissertation, readers will be able to know the different steps followed to create the brand. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
178.
63 p, 6.5 MB Nomini : creación y Desarrollo de un Proyecto Digital / Servert Alonso-Misol, Rodrigo ; Pérez-Quintanilla, Miguel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació i desenvolupament de Nomini, un projecte digital per a l'aprenentatge d'idiomes durant la infància. El treball comprèn la investigació prèvia, la creació de marca, el desenvolupament del producte, l'estratègia publicitària i l'elaboració de pressupostos.
Creación y desarrollo de Nomini, un proyecto digital para el aprendizaje de idiomas durante la infancia. El trabajo comprende la investigación previa, la creación de marca, el desarrollo del producto, la estrategia publicitaria y la elaboración de presupuestos.
Creation and development of Nomini, a digital project for language learning during childhood. The work includes pre-research, branding, product development, advertising strategy and budgeting.

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
179.
115 p, 4.8 MB Plan de comunicación : Liight, la app que recompensa la sostenibilidad / Sánchez Tomás, Nuria ; Valli, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les start-ups i les apps estan vivint el seu millor moment, constantment sorgeixen noves idees i emprenedors que busquen finançament per poder fer els seus projectes, afegit a aquesta recerca d'inversió hi està la falta de recursos per dedicar a la comunicació i és aquí d'on sorgeix aquest projecte. [...]
Las startups y las apps están viviendo su mejor momento, constantemente surgen nuevas ideas y emprendedores en busca de financiación para llevar a cabo sus proyectos, unido a esta búsqueda de inversión va la falta de recursos para dedicar a la comunicación y de aquí surge el objetivo de este proyecto. [...]
Startups and apps are living their best moment, with new ideas and entrepreneurs constantly appear in search of financing to carry out their projects, together with this investment search goes the lack of resources to devote to communication and from here arises this project. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
180.
93 p, 917.0 KB Estudio intermediático de la figura de Don Juan y sus interpretaciones / Sánchez Martín, Silvia ; Chillón, Albert, 1960-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Estudi comparatiu entre la font literària de El Burlador de Sevilla i productes audiovisuals d'actualitat per tractar l'evolució de la figura de Don Juan i la seva concepció a través de la història. [...]
la seva capacitat de regeneració a través de nous motius, temes i arguments.
Estudio comparativo entre la fuente literaria de El Burlador de Sevilla y productos audiovisuales de actualidad para tratar la evolución de la figura de Don Juan y su concepción a través del tiempo. [...]
Comparative study between the literary source of El Burlador de Sevilla and current audiovisual products to discuss the evolution of the figure of Don Juan and his conception through time. Reflection on the different ways of conceiving the myth, on its validity and its capacity for regeneration through new motives, themes and arguments.

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 408 registres trobats   inicianterior171 - 180següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.