Tripper, la red social de economía colaborativa para viajeros
Vargas Zamora, Rubén
Valli, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2018
Descripció: 244 pag.
Resum: Una idea que mou a les noves generacions: viatjar. Una eina que les defineix: noves tecnologies. La unió entre ambdues beneficia la creació d'aplicacions que marquen un abans i un després en les seves vides. Tripper és un projecte centrat en la creació i llançament d'una aplicació basada en una xarxa social per a viatgers, que utilitzarà els nous recursos en tecnologies de la informació i la comunicació per millorar els seus viatges. El següent estudi mostrarà les fases de creació del projecte fins al seu possible llançament al mercat.
Resum: Una idea que mueve a las nuevas generaciones: viajar. Una herramienta que les define: nuevas tecnologías. La unión entre ambas favorece la creación de aplicaciones exitosas que marcan un antes y un después en sus vidas. Tripper es un proyecto centrado en la creación y lanzamiento de una aplicación basada en una red social para viajeros, la cual utilizará los nuevos recursos en tecnologías de la información y comunicación para facilitarles sus viajes. El siguiente estudio mostrará las fases de creación del proyecto hasta su posible lanzamiento en el mercado.
Resum: An idea that moves the new generations: travel. A tool that defines them: new technologies. The union between both benefits the creation of successful applications that mark a before and after in their lives. Tripper is a project focused on the creation and launch of an application based on a social network for travelers, which will use the new resources in information and communication technologies to improve their trips. The following study will show the phases of creation of the project until its possible launch in the market.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Empreses ; Creació ; Emprenedoria ; Xarxes socials en línia ; Programari d'aplicació ; Turisme ; Economia col·laborativa ; Imatge corporativa ; Màrqueting



244 p, 53.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2018-09-21, darrera modificació el 2018-10-20



   Favorit i Compartir