Documents de recerca

Documents de recerca 62 registres trobats  inicianterior53 - 62  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.02 segons. 
53.
52 p, 778.3 KB Les matemàtiques i el joc exploratori a l'Educació Infantil / Castellà López, Andrea ; Edo, Mequè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta recerca s'ha realitzat amb 85 infants de P4 i P5, al taller d'experimentació de l'Escola Marina de Montgat. L'objectiu de la investigació és cercar i analitzar evidències de pensament matemàtic en situacions de joc exploratori lliure i alhora, comprovar si aquestes evidències augmenten gràcies a la interacció dels infants entre ells o amb la interacció amb l'adult.
2015
Grau en Educació Infantil [847]  
54.
10 p, 913.4 KB Design and implementation of online game models / Palenzuela Reyes, Marc ; Robles, Sergi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Make good or even a playable on-line game is not easy. In this paper we explain what are the difficulties of on-line games designing and implementation and propose solutions to those difficulties. We also have made a new transport protocol suitable for those models and three proof of concept games to check the effectiveness of our new taxonomy. [...]
Crear un buen juego on-line o incluso jugable no es fácil. En este artículo explicamos cuales son las dificultades a la hora de diseñar e implementar juegos on-line, y proponemos soluciones a esas dificultades. [...]
Crear un bon joc on-line o fins i tot jugable no es fàcil. En aquest article expliquem quines son les dificultats a l'hora de dissenyar i implementar jocs on-line, i proposem solucions a aquestes dificultats. [...]

2015-02-11
Enginyeria Informàtica [958]  
55.
257 p, 1.6 MB The role of play as a medium of inclusion in culturally diverse preschools / Billur Çakirer, Huriye ; Fuentes Agustí, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
Esta Tesis Doctoral consta de tres estudios independientes que pretenden analizar el proceso de inclusión de la diversidad cultural en los niños preescolares y el papel del juego durante este proceso. [...]
This doctoral dissertation research includes three independent studies, which were formulated and conducted one after another due to additional data collection necessity appeared during the research process. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  
56.
11 p, 972.7 KB Clan Battleground : Joc d'estratègia / Fernández Navas, Jaume ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Clan Battleground es un projecte que tracta de la creació d'un videojoc de rol inspirat en multijugador que permet als jugadors realitzar equips per derrotar al equip contrari. El projecte està realitzat en 3D i s'ha simplificat per poder realitzar-lo en el temps previst pel projecte. [...]
Clan Battleground es un proyecto que trata de la creación de un videojuego de rol inspirado en multijugador que permite a los jugadores realizar equipos para derrotar al equipo contrario. El proyecto está realizado en 3D y ha sido simplificado para poder realizarlo en el tiempo previsto para el proyecto. [...]
Clan Battleground is a project which its aim is to create a videogame inspired in multiplayer role games allowing players to make teams to defeat the opposite team. The project is carried out in 3D and has been simplified in order to do it in the time allocated to the project. [...]

2014-06-29
Enginyeria Informàtica [958]  
57.
9 p, 1.5 MB Plataforma de gamificació / Martín Maseda, Iván ; Gonzàlez, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'ús de la mecànica del joc en els negocis és una cosa cada vegada més comú. En aquest projecte s'ha desenvolupat una plataforma de suport a la implementació d'estratègies de gamification per a qualsevol mercat. [...]
La utilización de mecánicas de juego en los negocios es algo cada vez más habitual. En este proyecto se ha desarrollado una plataforma de soporte a la aplicación de estrategias de gamificación sobre cualquier mercado. [...]
The use of game mechanics in business is something increasingly common. This project has developed a platform to support the implementation of gamification strategies for any market. The platform is an open source web tool that allows the person in charge of designing the gamification strategy, to apply it to a set of users.

2014-06-29
Enginyeria Informàtica [958]  
58.
25 p, 761.3 KB Com canvien els objectes amb el pas del temps? : Una experiència d'aula l'educació infantil / Peña Pelegrí, Carla ; Anguera Cerarols, Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'article fa una reflexió teòrica i pràctica sobre com els nens i nenes d'Educació Infantil aprenen la temporalitat. A partir d'una revisió general de la necessitat d'ensenyar història a les primeres etapes educatives i de les principals metodologies que sustenten aquest aprenentatge, es descriu la planificació i l'aplicació pràctica d'una proposta didàctica. [...]
El artículo propone una reflexión teórica y práctica sobre cómo los niños y niñas de Educación Infantil aprenden la temporalidad. A partir de una revisión general de la necesidad de enseñar historia en las primeras etapas educativas y de las principales metodologías que sustentan este aprendizaje, se describe la planificación y la aplicación práctica de una propuesta didáctica. [...]
This article present both a theoretical and practical reflection on how the children learn the passage of time. Starting with a general review of the necessity to teach history during the first educative stages and the main methodologies used in this learning process, a planning and practical application of teaching proposal is described. [...]

2014
Grau en Educació Infantil [847]  
59.
11 p, 769.8 KB Sunken Dream, the adventure game / Blanco Martinez, Javier ; López Peña, Antonio M., , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Sunken Dream es un proyecto que trata de la creación de un videojuego de aventuras en 2 dimensiones usando la tecnología flash, lo que le permite ser ejecutado en diferentes dispositivos desde móviles hasta navegadores de PC convencionales. [...]
Sunken Dream is a project that of an adventure game in 2D using the flash technology, which allows it to be executed on different devices from mobile browsers to conventional PC. This game is divided into different levels, which form together a large puzzle that the player must solve by using different objects or interacting with events of the map to figure out the mystery behind the history. [...]
Sunken Dream és un projecte que tracta de la creació d'un videojoc d'aventures en 2 dimensions fent ús de la tecnologia flash, la qual cosa li permet ser executat en diferents dispositius, des de mòbils fins a navegadors de PC convencionals. [...]

2014
Enginyeria Informàtica [958]  
60.
14 p, 1.7 MB Aplicación de algoritmos y métodos de IA sobre un juego real en Internet / Fernández Atochero, Sergio Daniel ; Baldrich i Caselles, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En este proyecto se ha llevado a cabo una implementación funcional de un videojuego online de estrategia con dificultad media para un mínimo de 2 jugadores y un máximo de 4, en donde, como máximo, puede haber un jugador humano, aunque no es necesario que lo haya. [...]
In this project has conducted a working implementation of an online strategy game with medium difficulty for a minimum of 2 and a maximum of 4 players, wherein a maximum may be a human player, but need not have there. [...]
En aquest projecte s'ha dut a terme una implementació funcional d'un videojoc online d'estratègia amb dificultat mitjana per a un mínim de 2 jugadors i un màxim de 4, on, com a màxim, pot haver-hi un jugador humà, encara que no és necessari que n'hi hagi cap. [...]

2014
Enginyeria Informàtica [958]  
61.
129 p, 972.9 KB El juego como motor en el proceso teatral : proximidades en los discursos de Huizinga, Caillois, Lecoq, Gaulier y Théâtre de Complicité / Cuesta Dueñas, Juan José ; Saumell i Vergés, Mercè, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Esta investigación pretende abordar el estudio del juego en el ámbito teatral, intentando reconocer los vínculos que pudiera haber entre el universo de la escena y el lúdico. La base teórica estudiada sobre el juego serán las fuentes primarias de la construcción lúdica: Johan Huizinga, y Roger Caillois y como referente principal del análisis del signo teatral tomaré a Tadeusz Kowzan, historiador y semiólogo del teatro. [...]
2011  
62.
128 p, 2.4 MB Desarrollo del símbolo en el juego interactivo en niños con síndrome de Down y niños sin disminución / Lalueza Sazatornil, José Luis ; Perinat, Adolfo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia de l'Educació
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2010
3 documents

Documents de recerca : 62 registres trobats   inicianterior53 - 62  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.