Materials acadèmics

Materials acadèmics 23 registres trobats  anterior11 - 20següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.02 segons. 
11.
6 p, 111.4 KB Estratègies didàctiques per a la formació de les persones adultes [101659] / Mas Torelló, Óscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les estratègies didàctiques per a la formació de persones adultes s'emmarquen dins un procés més general que s'ubica específicament en els processos d'ensenyament i d'aprenentatge; determinant, des de la didàctica diferencial, els eixos d'actuació en programes de formació continua. [...]
Las estrategias didácticas para la formación de personas adultas se enmarcan dentro de un proceso más general que se ubica específicamente en los procesos de enseñanza y de aprendizaje; determinando, desde la didáctica diferencial, los ejes de actuación en programas de formación continúa. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
12.
5 p, 104.9 KB Disseny, seguiment i avaluació de plans i programes [101653] / Ruíz Bueno, Carme ; Mas Torelló, Óscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Reflexionar en torn als conceptes relacionats amb el procés d'elaboració de plans i programes de formació. 2. Analitzar models de disseny de la formació verificant els seus aspectes positius i negatius. [...]
1. Reflexionar entorno a los conceptos relacionados con el proceso de elaboración de planes y programas de formación. 2. Analizar modelos de diseño de la formación verificando sus aspectos positivos y negativos. [...]

2020-21
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
Grau en Pedagogia [1211]
Màster Universitari en Psicopedagogia [1446]
Màster Universitari en Psicopedagogia [1447]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
13.
7 p, 124.9 KB Recerca, Formació i Tecnologies de l'Aprenentatge i el Coneixement (TAC) [43224] / Bosco, Alejandra ; Rodríguez-Gómez, David ; Mas Torelló, Óscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir l'alumne a la recerca en l'àmbit de la formació i les tecnologies de l'aprenentatge i el coneixement (TAC): Reflexionar al voltant dels conceptes de tecnologia educativa i tecnologies de la informació i la comunicació al servei de l'aprenentatge i el coneixement i el seu impacte educatiu. [...]
Este módulo introduce al alumnado en la investigación en el ámbito de la formación y las tecnologías del aprendizaje y el conocimiento (TAC): Reflexionar en torno de los conceptos de tecnología educativa y tecnologías de la información y la comunicación al servicio del aprendizaje y el conocimiento y su impacto educativo. [...]

2019-20
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
14.
6 p, 110.4 KB Estratègies didàctiques per a la formació de les persones adultes [101659] / Mas Torelló, Óscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les estratègies didàctiques per a la formació de persones adultes s'emmarquen dins un procés més general que s'ubica específicament en els processos d'ensenyament i d'aprenentatge; determinant, des de la didàctica diferencial, els eixos d'actuació en programes de formació continua. [...]
Las estrategias didácticas para la formación de personas adultas se enmarcan dentro de un proceso más general que se ubica específicamente en los procesos de enseñanza y de aprendizaje; determinando, desde la didáctica diferencial, los ejes de actuación en programas de formación continúa. [...]

2019-20
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
15.
7 p, 98.6 KB Recerca, Formació i Tecnologies de l'Aprenentatge i el Coneixement (TAC) [43224] / Bosco, Alejandra ; Rodríguez-Gómez, David ; Mas Torelló, Óscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir l'alumne a la recerca en l'àmbit de la formació i les tecnologies de l'aprenentatge i el coneixement (TAC): Reflexionar al voltant dels conceptes de tecnologia educativa i tecnologies de la informació i la comunicació al servei de l'aprenentatge i el coneixement i el seu impacte educatiu. [...]
This module introduces students to research in the field of training and LKT (Learning and Knowledge Technologies): Reflect on educational technology and ICT (Information and Communication Technologies) in learning environments and their educational impact. [...]
Este módulo introduce al alumnado en la investigación en el ámbito de la formación y las tecnologías del aprendizaje y el conocimiento (TAC): Reflexionar en torno de los conceptos de tecnología educativa y tecnologías de la información y la comunicación al servicio del aprendizaje y el conocimiento y su impacto educativo. [...]

2018-19
3 documents
16.
6 p, 87.9 KB Formació per al Treball [101631] / Mas Torelló, Óscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1) Analitzar els contextos de la formació per al treball. 2) Relacionar les competències professionals amb els processos formatius 3) Identificar els principals elements dels processos de certificació i acreditació de competències. [...]
1) To analyse the contexts of training for work. 2) To relate the professional competences with the training processes 3) To Identify the main elements of the certification processes and competence accreditation. [...]
1) Analizar los contextos de la formación para el trabajo. 2) Relacionar las competencias profesionales con los procesos formativos 3) Identificar los principales elementos de los procesos de certificación y acreditación de competencias. [...]

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
3 documents
17.
5 p, 86.0 KB Formació per al Treball [101631] / Mas Torelló, Óscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1) Analitzar els contextos de la formació per al treball. 2) Relacionar les competències professionals amb els processos formatius 3) Identificar els principals elements dels processos de certificació i acreditació de competències. [...]
1) To analyse the contexts of training for work. 2) To relate the professional competences with the training processes 3) To Identify the main elements of the certification processes and competence accreditation. [...]
1) Analizar los contextos de la formación para el trabajo. 2) Relacionar las competencias profesionales con los procesos formativos 3) Identificar los principales elementos de los procesos de certificación y acreditación de competencias. [...]

2017-18
Grau en Pedagogia [1211]
3 documents
18.
5 p, 86.1 KB Formació per al Treball [101631] / Mas Torelló, Óscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1) Analitzar els contextos de la formació per al treball. 2) Relacionar les competències professionals amb els processos formatius 3) Identificar els principals elements dels processos de certificació i acreditació de competències. [...]
1) To analyse the contexts of training for work. 2) To relate the professional competences with the training processes 3) To Identify the main elements of the certification processes and competence accreditation. [...]
1) Analizar los contextos de la formación para el trabajo. 2) Relacionar las competencias profesionales con los procesos formativos 3) Identificar los principales elementos de los procesos de certificación y acreditación de competencias. [...]

2016-17
Grau en Pedagogia [1211]
3 documents
19.
5 p, 32.6 KB Formació per al Treball [101631] / Mas Torelló, Óscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1) Analitzar els contextos de la formació per al treball. 2) Relacionar les competències professionals amb els processos formatius 3) Identificar els principals elements dels processos de certificació i acreditació de competències. [...]
2015-16
Grau en Pedagogia [825]
Grau en Pedagogia [1211]  
20.
5 p, 110.2 KB Formació per al Treball [101631] / Mas Torelló, Óscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1) Analitzar els contextos de la formació per al treball. 2) Relacionar les competències professionals amb els processos formatius 3) Identificar els principals elements dels processos de certificació i acreditació de competències. [...]
2014-15
Grau en Pedagogia [825]
Grau en Pedagogia [1211]  

Materials acadèmics : 23 registres trobats   anterior11 - 20següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.